Fandom

WoWWiki

Council of Tirisfal

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rada Tirisfal (Zakon Tirisfal lub Tirisfalen) była tajną radą magów ludzi, gnomów i wysokich elfów, której zadaniem było wybieranie i kierowanie Strażnikiem Tirisfal.

Zakon został sformowany przez najpotężniejszych wysokich elfów, by zapobiec kolejnej inwazji demonów na Azeroth, która to inwazja była błędem ich Wysoko Urodzonych przodków. Nazwa została wzięta od miejsca ich spotkań na Polach Tirisfal.

Dwójka z najbardziej znanych Strażników Tirisfal to dwójka ostatnich - Medivh i jego matka Aegwynn. Jest możliwe, że Medivh przekazał urząd Strażnika komuś innemu, jednak był on tym, który zniszczył Radę, by wyrwać się spod jej więzów, który to pogląd dzielił ze znienawidzonym Sargerasem. Jego ostatnia znana przemowa stanowi sentymentalne echo, gdyż pragnie on nauczyć świat żyć bez pomocy Strażników. Wiadomo jednak, że Aegwynn wskrzesiła niespaczonego Medivha, więc prawdopodobne jest, że Medivh wciąż jest de facto Strażnikiem Tirisfal.

Przez długi czas najstarszymi członkami Zakonu była trójka wysokich elfów, wśród których była Reflthra. Byli oni największymi autorytetami nawet podczas strażowania Scavella i piastowali swój urząd do czasu zniszczenia Tirisfalen. Medivh/Sargeras zabił wielu znanych z imienia i nieznanych członków Zakonu w całym Azeroth podczas Pierwszej Wojny.

Historia

Ponad 3,000 lat temu elfickie stowarzyszenie znane jako Rada Silvermoon, która dawno temu przysięgła nie dopuścić do powrotu Legionu, spotkała się z najpotężniejszymi czarodziejami narodów ludzi i tak stworzono Zakon Tirisfal, którego zadaniem było polowanie na te demony, którym już udało się przeniknąć do świata.

Znani członkowie

Imię Rola Status Miejsce przebywania
Neutral 15.gifhuman femaleAegwynn Strażnik (Przedostatni) Martwa
Neutral 15.gifAlodi Strażnik (Pierwszy) Martwy
Neutral 15.gifHuman femaleAranda Strażnik Martwy
Neutral 15.gifHighElf maleArrexis Nieznana Martwy
Neutral 15.gifGnome maleErbag Wysoka pozycja Martwy
Neutral 15.gifHuman maleErthalif Nieznana Martwy
Neutral 15.gifHuman maleHugarin Nieznana Martwy
Neutral 15.gifHuman maleHuglar Nieznana Martwy
Neutral 15.gifHighElf maleKithros Nieznana Martwy
Neutral 15.gifIconSmall Medivh.gifMedivh Strażnik (Ostatni) Nieznany
Neutral 15.gifUndead maleMeryl Winterstorm Wysoka pozycja Nieumarły
Neutral 15.gifHuman maleNielas Aran Nieznana Martwy
Neutral 15.gifHighElf maleRelfthra Wysoka pozycja Martwy
Neutral 15.gifHuman maleScavell Strażnik (Przed-przedostatni) Martwy

Nowa Rada Tirisfal

Główny artykuł: Nowa Rada Tirisfal

Ze względu na rosnące zagrożenie ze strony Cho'Galla i jego panów, Aegwynn, Jaina Proudmoore i Meryl Winterstorm zdecydowali na nowo zebrać Radę Tirisfal. Ta trójka planowała do niej zaprosić Maraada, Brolla Bearmantle oraz Khadgara.

Zobacz również

Więcej w Fandom

Losowa wiki