Wikia

WoWWiki

Colossus

Dyskusja0
2598stron na
tej wiki
Colossus

Kolos z Półwyspu Piekielnego Ognia

Kolosy to typ górskich gigantów. Ich ciała są stworzone z kamienia, a z ramion, pleców i głowy wyrastają wielkie kryształy. Jeśli zostaną zabite, po przeszukaniu górnicy mogą poszukiwać w nich minerałów. Kolosy spotkać można w Outland, jak i w Azeroth.

Na Półwyspie Piekielnego Ognia kolosy pojawiły się po tym, jak czerwony kryształ spadł z nieba. Są one rządzone przez króla Goliathona. Czerwony kryształ, który je przyzywa i wzbudza w nich szał, został stworzony przez Pathaleona Kalkulatora dla swego pana, Kael'thasa.

Kolosy występują również w innych miejscach Outland. Niektóre z nich można napotkać w Burzy Pustki i innych miejscach w zniszczonym świecie. Te kolosy, a przynajmniej te z Doliny Cienistego Księżyca, są prowadzone przez Behemothona, Króla Kolosów. Illidari negocjują z nimi sojusz. Behemothon jest prawdopodobnie sukcesorem Goliathona, po tym jak zginął on podczas wcześniejszego ciągu zadań.

Kolosy w Azeroth występują w Northrend, jeden znajduje się w Ogniwie, a inne w Hallach Kamienia. Te z Hall Kamienia zostały stworzone, gdy krasnoludy żelaza skierowały swą broń na Ulduar, drążąc tunele przez jego mury i rzeźbiąc przerażające kryształowe giganty z samego serca gór otaczających miasto. Wielu przyjaźnie nastawionych kolosów pomaga ziemnym i graczom w Schronieniu Bouldercraga.

Nazwane Kolosy

Spekulacje

Skoro kolosy mają pewne związki z tytanami we Wrath of the Lich King, może to dowodzić, że kolosy z Outland mogą być kolejnym dowodem na zaangażowanie tytanów w strzaskanym świecie (wraz ze starożytnymi i innymi roślinami spotykanymi w Azeroth i Draenorze).

Więcej od Wikii

Losowa wiki