FANDOM

Cleft Shadow

Rozpadlina Cienia

Szczelina Cienia jest domem dla łotrzyków, magów i czarnoksiężników Orgrimmaru. Znajduje się tam również wejście do instancji Otchłań Ognistej Furii, a także jest to miejsce pobytu "gorzej pachnących" mieszkańców wspaniałego miasta. Znajduje się tu też Tajemna Enklawa, która sprawuje pieczę nad portalem do Strzaskanej Krainy, drugim już w Orgrimmarze (pierwszy znajduje się w Dolinie Duchów).

Garrosh Hellscream, pałający nienawiścią do czarnoksiężników, umieścił ich pod strażą Kor'kronu i magów cienia.

Punkty zainteresowaniaEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Wyłączając powyższe lokacje

Blisko Otchłani Ognistej Furii

Warlords of Draenor Edytuj

WoD-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Warlords of Draenor.

W związku z tym, że Mroczny Portal prowadzi teraz do alternatywnego Draenoru, w Szczelinie Cienia pojawia się drugi portal z wizerunkiem Strzaskanej Krainy. Pierwszy prowadzi dalej do niej, podczas gdy drugi przenosi gracza wprost do Półwyspu Piekielnego Ognia na Schody Przeznaczenia.

Oblężenie OrgrimmaruEdytuj

Podczas Oblężenia Orgrimmaru, magowie cienia zabili niemal wszystkich czarnoksiężnikówi powiesili ich płonące ciała wzdłuż tunelu.

Zmiany w aktualizacjachEdytuj

  • Cataclysm-Logo-Small Patch 4.2.0 (2011-06-28): Nazwana substrefa pojawia się ponownie.
  • Cataclysm-Logo-Small Patch 4.0.3a (2010-11-23): Nazwana substrefa usunięta.

Linki zewnętrzneEdytuj

Szablon:Siege of Orgrimmar Subzones