Fandom

WoWWiki

Civil War in the Plaguelands

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wojna Domowa na Ziemiach Plagi to sekcja Historii Warcrafta. Opisuje ona wydarzenia znane z Warcraft III: The Frozen Throne.

Książkę można znaleźć w:

Chronologia:

Wojna Domowa na Ziemiach Plagi

Ner'zhul, Król Lisz, wiedział, że nie ma dużo czasu. Uwięziony w Zamarzniętym Tronie, podejrzewał, że Kil'jaeden wyśle swych agentów, by go zniszczyli. Uszkodzenia wyrządzone przez zaklęcie Illidana osłabiły Zamarznięty Tron; przez to Król Lisz z dnia na dzień zaczął tracić siły. Zdesperowany, by ujść z życiem, wezwał swego największego śmiertelnego sługę: rycerza śmierci księcia Arthasa.

Mimo że jego moce zostały wyssane przez osłabienie Króla Lisza, Arthas był zaangażowany w wojnę domową w Lordaeron. Połowa sił nieumarłych, prowadzona przez banshee Sylvanas Windrunner, zrzuciła jarzmo imperium nieumarłych. Arthas, wezwany przez Króla Lisza, został zmuszony do zostawienia Plagi w rękach swego adiutanta, Kel'Thuzada, gdy wojna narastała na Ziemiach Plagi.

Ostatecnzie Sylvanas i jej rebelianccy nieumarli (nazywający siebie Opuszczonymi) zajęli zniszczoną stolicę Lordaeron. Tworząc własny bastion pod zniszczonym miastem, Opuszczeni przysięgli pokonać Plagę i wygnać Kel'Thuzada i jego sługi zkrainy.

Osłabiony, lecz zdeterminowany, by ocalić swego pana, Arthas dotarł do Northrend, by odkryć, że siły nag i krwawych elfów Illidana już na niego czekają. Wraz ze swymi nerubiańskimi sojusznikami ruszył w pościg za oddziałami Illidana, by dotrzeć do lodowca Lodowej Korony i bronić Zamarzniętego Tronu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki