FANDOM

Przylądek Dławiących Pnączy to południowa część Doliny Dławiących Pnączy, ciągnąca się na południe od Areny Gurubashi. Pozostały fragment lądu wchodzący w skład Doliny to Północne Dławiące Pnącza, znane również jako Dżungla Dławiących Pnączy]].

OpisEdytuj

Główny artykuł: Stranglethorn Vale

Przylądek Dławiących Pnączy to południowa część Doliny Dławiących Pnączy, która rozpadła się na skutek Strzaskania. To tutaj toczy się walka pomiędzy goblińskimi piratami z Zatoki Łupu a ich rywalami, Korsarzami Krwawego Żagla. Zatoka Łupu to główne miasto krainy zarządzane przez gobliny - przebywa tu wielu nauczycieli profesji oraz handlarzy unikalnymi przepisami i przedmiotami, jak również znajdują się tu neutralny Dom Aukcyjny, bank, karczma. Można też tutaj zaokrętować się na statek płynący do Ratchet. W każdą niedzielę od 14:00 do 16:00 odbywa się cotygodniowy Pojedynek Wędkarski Dławiących Pnączy. W krainie jest również dużo trollich ruin, jak również piaszczystych plaż.

GeografiaEdytuj

Mapa i subregionyEdytuj

WorldMap-TheCapeofStranglethorn
Booty Bay · The Crimson Veil · The Crystal Shore · Crystalvein Mine · The Damsel's Luck · Explorers' League Digsite  · Gurubashi Arena · Hardwrench Hideaway · Mistvale Valley · The Riptide · Ruins of Jubuwal · South Seas · Southern Savage Coast · The Sundering · Wild Shore

TransportEdytuj

Alliance 15 Trasy lotu z Explorers' League Digsite

Horde 15 Trasy lotu z Hardwrench Hideaway

Neutral 15 trasy lotu z Booty Bay

Obszary przyległeEdytuj

Nazwa krainy Frakcja Poziomy Kierunek Sposób dostępu
Northern Barrens Horde 15 10-20 Zachód za morzem Na pokładzie łodzi z Booty Bay do Ratchet.
Northern Stranglethorn Neutral 15 25-30 Północny wschód Piechotą lub trasą lotu.

Ważne postacieEdytuj

Główny artykuł: Cape of Stranglethorn NPCs

Przylądek Dławiących Pnączy jest domem wielu wartych wspomnienia postaci. W Zatoce Łupu Baron Revilgaz i Dowódca Floty Seahorn szukają pomocy w walce z Korsarzami Krwawego Żagla.

PvPEdytuj

Co trzy godziny w centrum Areny Gurubashi pojawia się skrzynia ze skarbami. Gracze walczą o jej zawartość lub o chwałę z osiąsiągnięcia tytułu Money achievement Wielkiego Mistrza Areny Gurubashi.

Strefy wykopaliskoweEdytuj

Cape of Stranglethorn digsites

Strefy wykopaliskowe w krainie

Na Przylądku Dławiących Pnączy zlokalizowane są cztery strefy wykopaliskowe:

FazowanieEdytuj