Fandom

WoWWiki

Calia Menethil

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Neutral
Calia Menethil
Image of Calia Menethil
Tytuł <Księżniczka (formalnie)>
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Klasa
  • Kapłanka
  • Reakcja Przymierze Horda
    Przynależność
    Stanowisko Księżniczka Lordaeron
    Lokacja
    Status Żyje
    Krewni
  • Terenas Menethil (ojciec)
  • Lianne Menethil (matka)
  • Arthas Menethil (brat)
  • Kompani
  • Alonsus Faol
  • Księżniczka Calia Menethil urodziła się w 6 roku drugiej ery jest córką Króla Terenasa II i Lianne Menethil, jej bratem jest Arthas. Ma blond włosy i niebieskie oczy.[1]

    Biografia

    WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.
    Calia jest dwa lata starsza od swego brata i jest przyjaciółką Jainy Proudmoore. Była bardzo zasmucona faktem, że ojciec ją przymusza w zaaranżowane małżeństwo z Davalem Prestor i pragnął iż Arthas wybrałaby swoją żonę i księżniczkę na pamięć. Tajemniczy szlachcic, który miał zastąpić zdradzieckiego lorda Aidena Perenolde'a władcę Alterac. Jednak Prestor zniknął przed podjęciem ustaleń ślubu. Następnie uczestniczyła w ceremonii Arthasa w zostaniu członkiem Rycerzy Srebrnej Dłoni w Stormwind.

    Legion

    Legion Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Legion.
    Calia pojawia się jako towarzysz z teraz nieumarłym Alonsus Faol i początkowo spotyka się ją w Faol's Rest, mając najwidoczniej w pewnym momencie stać się kapłanem. Jest częścią zadania pierwszej i dalszej części poszukiwań artefaktu Kapłana. Calia prosi, aby po prostu nazywać ją Calia, a już nie ma Lordaeronu.

    Zadania

    Ciekawostki

    • Będąc 2 lata starsza od Arthasa[2] (urodzony w roku -4),[3] Calia urodziła się w roku -6.

    Spekulacje

    Questionmark-medium.png
    Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

    Opuszczeni w niewoli

    Potencjalną kandydatką na Calię, jeśli ona wciąż żyje, jest Calia Hastings z Dustwallow Marsh. Przewodnik Gracza RPG Horde może rzucić nowe światło na tę historię. W jednej z licznych opowiadań, paladyn o imieniu Andarin próbuje przedostać się do Podziemnego Miasta. Zaraz po tym gdy udaje mu się tego dokonać spotyka kapłana o imieniu Trevor. Kapłan z niewiadomych przyczyn daje Andarinowi propozycje nie do odrzucenia, musi mu pomóc w uwolnieniu części więźniów z lochu. Oboje schodzą na najniższy poziom miasta do lochów. Nie udaje im się pokonać straży więziennej dlatego wpadli na pomysł aby Andarin odciągał uwagę strażników, a Trevor zajął się otwieraniem klatek. Z jednej z nich wychodzi dziewczyna. Trevor patrząc na nią spokojnym głosem powiedział "Dobry wieczór, Księżniczko".

    Możliwe jest że Calii nie udało się przeżyć. W Arthas: Rise of the Lich King jest napisane że w momencie śmierci Terenasa z ręki Arthasa, Calia znajduje się w swoich komnatach. Kiedy dowiaduje się o przybyciu nieumarłych do miasta, ucieka przez ukryte przejście wraz ze swoją służącą. Nie ma jednak wzmianki o tym czy udało jej się uciec.

    Linki zewnętrzne

    Referencje

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki