Wikia

WoWWiki

Calia Menethil

2813stron na
tej wiki
Dyskusja0
Alliance 32
Calia Menethil
Humanfemale nopic
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek (Humanoid)
Przynależność
Stanowisko Księżniczka Lordaeron
Lokacja
Nieznana
Status Żyje
Krewni
  • Terenas Menethil (ojciec)
  • Lianne Menethil (matka)
  • Arthas Menethil (brat)
  • Księżniczka Calia Menethil urodziła się w 8 roku drugiej ery jest córką Króla Terenasa II oraz Lianne Menethil, jej bratem jest Arthas. Ma blond włosy i niebieskie oczy. Losy Calii nie są znane po powieści Dzień Smoka nigdy nie zostały wyjaśnione. Jest przyjaciółką Jainy Proudmoore. Calia była narzeczoną lorda Davala Prestora, tajemniczego szlachcica, który miał zastąpić zdradzieckiego lorda Aidena Perenolde'a władcę Alterac. Jednak Prestor zniknął przed podjęciem tej misji. Według Arthas:Rise of the Lich King była starsza o 2 lata od swego brata.

    Spekulacje

    Questionmark-medium
    Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

    Możliwe jest że Calii nie udało się przeżyć. W Arthas: Rise of the Lich King jest napisane że w momencie śmierci Terenasa z ręki Arthasa, Calia znajduje się w swoich komnatach. Kiedy dowiaduje się o przybyciu nieumarłych do miasta, ucieka przez ukryte przejście wraz ze swoją służącą. Nie ma jednak wzmianki o tym czy udało jej się uciec.

    Potencjalną kandydatką na Calię, jeśli ona wciąż żyje, jest Calia Hastings z Dustwallow Marsh. Przewodnik Gracza RPG Horde może rzucić nowe światło na tę historię. W jednej z licznych opowiadań, paladyn o imieniu Andarin próbuje przedostać się do Podziemnego Miasta. Zaraz po tym gdy udaje mu się tego dokonać spotyka kapłana o imieniu Trevor. Kapłan z niewiadomych przyczyn daje Andarinowi propozycje nie do odrzucenia, musi mu pomóc w uwolnieniu części więźniów z lochu. Oboje schodzą na najniższy poziom miasta do lochów. Nie udaje im się pokonać straży więziennej dlatego wpadli na pomysł aby Andarin odciągał uwagę strażników, a Trevor zajął się otwieraniem klatek. Z jednej z nich wychodzi dziewczyna. Trevor patrząc na nią spokojnym głosem powiedział "Dobry wieczór, Księżniczko".

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki