Wikia

WoWWiki

Calia Menethil

Dyskusja0
2592strony na
tej wiki
Alliance 32
Księżniczka Calia Menethil
Humanfemale nopic
Płeć Kobieta
Przynależność
Stanowisko Księżniczka Lordaeron
Lokacja
Unknown
Krewni Terenas (ojciec), Lianne (matka), Arthas (brat)

Księżniczka Calia Menethil jest córką Króla Terenasa II oraz Lianne Menethil, jej bratem jest Arthas. Calia była narzeczoną Davala Prestora, tajemniczego szlachcica, który miał zastąpić zdradzieckiego lorda Aidena Perenolde'a. Jednak Prestor zniknął przed podjęciem tej misji. Według Arthas:Rise of the Lich King była starsza o 2 lata od swego brata.

Spekulacje

Questionmark-medium
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda.Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Możliwe jest że Calii nie udało się przeżyć. W Arthas: Rise of the Lich King jest napisane że w momencie śmierci Terenasa z ręki Arthasa, Calia znajduje się w swoich komnatach. Kiedy dowiaduje się o przybyciu nieumarłych do miasta, ucieka przez ukryte przejście wraz ze swoją służącą. Nie ma jednak wzmianki o tym czy udało jej się uciec.

Potencjalną kandydatką na Calię, jeśli ona wciąż żyje, jest Calia Hastings[[1]] z Dustwallow Marsh[2]. Przewodnik Gracza RPG Horde może rzucić nowe światło na tę historię. W jednej z licznych opowiadań, paladyn nazwy Andarin próbuje przedostać się do Undercity. Zaraz po tym gdy udaje mu się tego dokonać spotyka kapłana o imieniu Trevor. Kapłan z niewiadomych przyczyn daje Andarinowi propozycje nie do odrzucenia, musi mu pomóc w uwolnieniu części więźniów z lochu. Oboje schodzą na najniższy poziom miasta do lochów. Nie udaje im się pokonać straży więziennej dlatego wpadli na pomysł aby Andarin odciągał uwagę strażników, a Trevor zajął się otwierania klatek. Z jednej z nich wychodzi dziewczyna. Trevor patrząc na nią spokojnym głosem powiedział "Dobry wieczór, Księżniczko".

Więcej od Wikii

Losowa wiki