FANDOM

Księżniczka Calia Menethil urodziła się w 6 roku drugiej ery jest córką Króla Terenasa II i Lianne Menethil, jej bratem jest Arthas. Ma blond włosy i niebieskie oczy.[1]

Biografia Edytuj

Calia jest córką króla Terenasa Menethila II i jego małżonki Lianne. Jest dwa lata starsza od swojego brata Arthasa. Przyjaźni się z Jainą Proudmoore. Ojciec planował wbrew jej woli wydać ją za mąż za Davala Prestora, tajemniczego szlachcica, który miał zastąpić zdradzieckiego lorda Aidena Perenolde'a władcę Alterac. Jednak Prestor zniknął przed podjęciem ustaleń ślubu.

LegionEdytuj

Legion-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Legion.
Calia pojawia się w Świątyni Netherlight jako towarzyszka Alonsusa Faola. Początkowo spotyka się ją w Faol's Rest, gdy szykuje się do zostania kapłanką. Uczestniczy w zadaniach dla kapłana dotyczących artefaktów. Prosi, by zwracać się do niej po prostu "Calia", bez tytułów, ponieważ nie ma już Lordaeronu.

Zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Będąc 2 lata starsza od Arthasa[2] (urodzony w roku -4),[3] Calia urodziła się w roku -6.

Spekulacje Edytuj

Questionmark-medium
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Opuszczeni w niewoli Edytuj

Potencjalną kandydatką na Calię, jeśli ona wciąż żyje, jest Calia Hastings z Dustwallow Marsh. Przewodnik Gracza RPG Horde może rzucić nowe światło na tę historię. W jednej z licznych opowiadań, paladyn o imieniu Andarin próbuje przedostać się do Podziemnego Miasta. Zaraz po tym gdy udaje mu się tego dokonać spotyka kapłana o imieniu Trevor. Kapłan z niewiadomych przyczyn daje Andarinowi propozycje nie do odrzucenia, musi mu pomóc w uwolnieniu części więźniów z lochu. Oboje schodzą na najniższy poziom miasta do lochów. Nie udaje im się pokonać straży więziennej dlatego wpadli na pomysł aby Andarin odciągał uwagę strażników, a Trevor zajął się otwieraniem klatek. Z jednej z nich wychodzi dziewczyna. Trevor patrząc na nią spokojnym głosem powiedział "Dobry wieczór, Księżniczko".

Możliwe jest że Calii nie udało się przeżyć. W Arthas: Rise of the Lich King jest napisane że w momencie śmierci Terenasa z ręki Arthasa, Calia znajduje się w swoich komnatach. Kiedy dowiaduje się o przybyciu nieumarłych do miasta, ucieka przez ukryte przejście wraz ze swoją służącą. Nie ma jednak wzmianki o tym czy udało jej się uciec.

Linki zewnętrzne Edytuj

Referencje Edytuj