Fandom

WoWWiki

Brill

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Brill.jpg

Brill

Brill to małe miasteczko na Polach Tirisfal w północnym Lordaeronie. Jak całe Tirisfal, Brill jest kontrolowane przez Opuszczonych. Po wyjściu z Deathknell grający Opuszczonymi są kierowani do Brill, gdzie kontynuują wojnę tychże przeciwko Szkarłatnej Krucjacie i wszechobecnej Pladze. Miasteczko jest zlokalizowane w centrum Tirisfal, dokładnie na północ od Stolicy Loradaeronu.

Historia

Brill Graveyard.jpg

Cmentarz Brillu

Centrallordaeron.JPG

Brill było niegdyś małym miasteczkiem w królestwie ludzi, Lordaeron. Było jednym z pierwszych miejc dotkniętych Plagą Nieumarłych, która miała sparaliżować północne ziemie. Tutaj nekromanta Kel'Thuzad, jeszcze jako żywy człowiek, rozpoczął swoje eksperymenty z Plagą, mającą zniszczyć Królestwo Lordaeron. Skutki tych eksperymentów pozwoliły Kel'Thuzadowi przekonać Króla Lisza do rozpoczęcia inwazji, zanim ta została zaplanowana. Duży cmentarz niedaleko Brill został stworzony, żeby pomieścić dużą liczbę pierwszych ofiar Plagi. W czasie próby odkrycia źródeł Plagi, Książę Arthas prowadził tutaj śledzctwo. Przez słabość Króla Lisza, spowodowaną zaklęciem Illidana, buntownicy Sylvanas Windrunner szybko przejęli kontrolę nad Brill i wieloma innymi miejscami w Tirisfal.

Obecnie, mieszkańcy Brill codziennie walczą o utrzymanie wolności.

Warto zaznaczyć, że Brill został pokazany w dwóch miejscach w na mapach Warcraft III. Pomiędzy Andorhalem i Strahnbrad w Górach Alterac oraz dokładnie na wschód od Stolicy, na północny-zachód od Andorhalu i północny-wchód od Jeziora Lordamere. Miasto zostało przeniesione na północ od ruin Stolicy w World of Warcraft.

Miejsca warte odwiedzenia

Mieszkańcy

W wieży zeppelinów:

Handlarze

W Rezydencji Zimnego Serca:

W obozowiskona południowy-wschód od Brill:

Trenerzy

W Rezydencji Zimnego Serca:

Przy Jeziorze Brightwater:

Strażnicy

Głowni wrogowie Brill

Plaga

Jak wszyscy Opuszczeni, mieszkańcy Brill są w ciągłęj walce z byłym mistrzem Królem Liszem. Co jakiś czas wojska Plagi omijają obrońców Bulwark, którzy pilnują obszaru odnieumarłych zamieszkujących Ziemie Plagi. Mieszkańcy Brill wzięli na siebie ochronę tyłów, ponieważ sukces na Bulwark zależy od bitwy na tym froncie, ale i ochronę prowadzących do niego szlaków zaopatrzeniowych. Skupiają uwagę zwłaszcza na Farmie Balnira na wchodzie, która jest schronieniem dla intruzów z Plagi. Małe oddziały wojsk plagi przedostały się do obszaru na zachód od Brill, blisko starego mostu. Dodatkowo Plaga używa w swoich celach Gnolli Rot Hidew garren's Haunt.

Najbardziej znaczące zagrożenie ze strony Plagi jest w Młynach Agamand na północny-zachód, które są punktem zaczepienia dal wojsk pod dowództwem szkieleta, Kapitana Dargola. Używa on Krypt Rodziny Agamand w celu wskrzeszenia przodków Agamandów i uzycia ich przeciw mieszkańcom Brill, którzy muszą być ciągle świadomi tego zagrożenia.

Gnolle Rot Hide

Gnolle Rot Hide to grupa nieumarłych gnolli kontrolowanych przez Plagę, którzy mają swoją siedzibę w Garren's Haunt na północ od Brill. Ich priorytetową misją jest kradzież ciał z masowych cmentarzy koło Brill do podbudowywania sił Plagi. Dowodzi nimi nikczemny gnoll Maggot Eye (pol. oko czerwia).

Szkarłatna Krucjata

Szkarłatna Krucjata ma bazę operacyjną w Szkarłatnym Klasztorze na wysokim wzgórzu na północny-wschód od Brill. ma także kilka posterunków rozsianych po Polach Tirisfal (wiekszość zrujnowana przez ostanią wojnę) skąd prowadzą ataki na Opuszczonych i Plagę. Ludzie z Solliden Farmstead na zachód od Brill wspierają Krucjatę w ich walce.

Przymierze

Chociaż Brill jest zlokalizowane głęboko w terytorium Hordy, ciągle istnieje zagrożenie atakami Przymierza od strony Lasu Srebrzystych Sosen i południowych krain. Ich ilość wzrosła od czasu usunięcia Niehonorowych zabójstw ze Światowego PvP. Wtedy Brill było omijane ze względu na dużą ilość cywili. Jednak teraz nic nie powstrzyma raidujących grup z południa, jeśli tylko nie boją się mieszkańców pobliskiego Undercity.

Więcej w Fandom

Losowa wiki