FANDOM

Horde 32 Bloodhoof Village
Bloodhoof Village
TypVillage
Populacja1,000
PrzywódcaAhmo ThunderhornIcon Cataclysm 38x35, Baine Bloodhoof (former)
RasyIconSmall Tauren MaleIconSmall Tauren Female Taureni
JęzykTaur-ahe
LokacjaCentralne Mulgore
Charakterystyka
InstytucjeDone Karczma          Done Poczta

Done Stajnia   Done Kowadło&Kuźnia

Undone Bank       Undone Dom aukcyjny
NauczycieleDone Klasy       Done Profesje
StatusAktywna
Źródła: Lands of Mystery, strona.40
BloodhoofVillageStonebullLake

Bloodhoof Village widziana nocą z Stonebull Lake

Nazwana na cześć wodza Taurenów Wioska Krwawego Kopyta wyróżnia się tym, że była pierwszą stałą osadą założoną na płaskim, otwartym terenie, zamiast na szczycie mesy. Jest to istotne, ponieważ stanowi zabezpieczenie Taurenów w ich nowej ojczyźnie. Jest to pierwsza osada, do której przybywają młodzi Taureni po wyjściu z Obozu Narache na południu. Tutaj, młody Tauren otrzyma następny poziom szkolenia. Stanowi także ośrodek militarny, z którego żołnierze chętnie wyruszają do walki z wrogami Taurenów. Położony w centralnym Mulgore, stanowi centrum handlu i poszukiwań zanim poszukiwacze przygód wyruszą do Thunder Bluff na północy. Wioska Krwawego Kopyta, jest również głównym miejscem, gdzie dzikie kodo są oswajane i sprzedawane jako wierzchowce dla młodych Taurenów.

Cairne Bloodhoof sam chętnie pomógłby rozwijać się początkującym wioską, ale obowiązki wobec ludu trzymają go w stolicy Thunder Bluffie. Na jego miejsce wysłał syna, Bainego, aby poprowadził wieś i chronił ją przed niebezpieczeństwami. Podczas, gdy Baine skupia się na sprawach codziennych, wszelkie potrzeby duchowe i szkolenie młodych Taurenów zaspokajane są przez Zarlmana Dwa Księżyce.

NPC z wioski Krwawego Kopyta

Dający zadania

Trenerzy klasowi

Trenerzy Profesji

Kupcy

Usługi różne

Inni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki