Fandom

WoWWiki

Blackwing Lair

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Blackwing Lair
Blackwing, BWL
Blackwing Lair.jpg
LokacjaUpper Blackrock Spire, Blackrock Mountain
Ostatni bossNefarian
Instance info
Zalecany poziom60+ (min 55)
Limit graczy40
Klucz[Blackhand's Command]

Blackwing Lair (ang. Gniazdo Czarnego Skrzydła) jest 40 osobową instancją położoną głęboko w Blackrock Mountain, nawet za Upper Blackrock Spire. Pojawiła się wraz z patchem 1.6.0 i wymaga wykonania poprzedzającego questa, Blackhand's Command, aby wejść. Tam Nefarian planuje zakończenie panowania Ragnarosa na Azeroth.

Historia

Wymagania

Aby wejść do Blackwing Lair musisz mieć co najmniej 55 level oraz być zestrojonym. Aby zostać zestrojonym musisz zabić Scarshield Quartermaster, którego można znaleść w pobliżu Orb of Command ( Jest on w pierwszym korytarzu, który napotkasz kierując się w strone pokoju z Orbem. Skręć w lewo, a zobaczysz jego i dwóch strażników). Kiedy już zabijesz Quartermastera podnieś [Blackhand's Command], który zaczyna zadanie. W zadaniu musisz dojść do końca Upper Blackrock Spire i dotknąć pochodni ( znajduje się za Generałem Drakkisath). Napiętnuje cię to Mark of Drakkisath oraz pozwoli użyć Orb of Command by wejść do Blackwing Lair.

Lokalizacja

Wejście do Blackwing Lair znajduje się w Upper Blackrock Spire kilka zakrętów po pomieszczeniu z Rend'em Blackhand. Można jednak pojść skrótem, wystarczy skręcić w lewo na rozdwojeniu przed portalem do UBRS i użyć Orb of Command. Przed wejściem do skrótu zalecane jest ubicie mobów, które rodzą się koło orba. Użycie skrótu wymaga ukończenia Neutral 15.gif [60] Blackhand's Command. Jeżeli zginiesz w Blackwing Lair możesz odzyskać ciało poprzez 2 portale :

  • Wbiegając do portalu Blackrock Spire
  • Wbiegając do pokoju z Orb of Command

Zasoby

  • Elementium Ore - Rare drop

Populacja instancji

Moby

Bwlbosses.jpg

Bossowie Blackwing Lair

Bossowie

Drop

6 z 8 części T2 ( Chest, Shoulders, Hands, Feet, Wrists i Belt), pozostałe 2 wypadają z Onyxi ( Head ) i Ragnaros ( Pants ). Znajdziemy tam też wiele innych epickich przedmiotów.

Uwagi

Drama, gildia Alliance ( US ), która gra na serwerze Shattered Hand była pierwszą gildią, która wyczyściła Blackwing Lair, następnie przenieśli się na Korgath.

Gdy twoja gildia opanuje Blackwing Lair, powinniście spróbować sił w Temple of Ahn'Qiraj.

Po wyjściu dodatku The Burning Crusade, pewność tej instancji oraz Molten Core stały się niepewne. Zwyczajny przedmiot z Outland jest porównywalny statystykami do Tier 2 (zdobywanymi właśnie z Blackwing Lair) i jest łatwiejszy do zdobycia.

Źródła strony

http://www.wowwiki.com

Więcej w Fandom

Losowa wiki