Blacksmithing

Dyskusja0 Share

  Stub.png To jest dopiero zalążek artykułu - wymaga gruntownego uzupełnienia i rozbudowania. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Blacksmithing Icon WoW icon.gif Kowalstwo (Profesja)
SkładnikiSprawnościZadaniaRecepturyNauczycieleTrening Ekonomiczny

Blacksmithing (Kowalstwo) służy do wytwarzania przemiotów z minerałów, metali i innych materiałów.

Większość materiałów do kowalstwa można zdobyć dzięki profesji Mining (Górnictwo)

Zastosowania

Dzięki kowalstwu można wytwarzać bronie, zbroje kolcze i płytowe, klucze, a także części do innych przedmiotów i można ulepszyć tymczasowo przedmioty. Gracz z profesją kowalstwa potrafi również wytwarzać broń typu Sword, Mace, Dagger, AxePolearm i Thrown.

Kiedy profesja zdobędzie 250 punktów, kowal może nauczyć się dwóch specjalizacji: Armorsmith i Weaponsmith. Dzięki wyuczenia się jednej z tych dwóch specjalizacji będzie można wytwarzać lepsze pancerze albo silniejszą broń. Oczywiście te przedmioty mogą nosić gracze z wyuczoną specjalizacją.

Od samego początku kowal może wytwarzać różnego rodzaje ulepszacze do broni: ostrzałki, kolce na tarcze, czy specjalny łańcuch na broń. Przedmioty te można spokojnie sprzedawać gdyż każdy gracz może ich używać.

Kolejną zdolnością kowala jest wytwarzanie podstawek różdzki do Enchanting.

Kowal nie może naprawiać przemiotów.

Szkolenie

Aby zacząć szkolenie trzeba mieć co najmniej 5 poziom doświadczenia i płaci się za nie  10 Copper.png

Poziom umiejętności profesji Level Skill
Apprentice 5 1 - 75
Journeyman 10 50 - 150
Expert 20 125 - 225
Artisan 35 200 - 300
Weaponsmith 40 200 - 300
Armorsmith 40 200 - 300
Master 50 275 - 375
Grand Master 65 375 - 450

Linki zewnętrzne