Wikia

WoWWiki

Black Qiraji Resonating Crystal

Dyskusja0
2645stron na
tej wiki
Black Qiraji Resonating Crystal
  • Binds when picked up
  • Unique
    Mount
  • Requires Riding (150)
  • Requires Level 40
  • Use: Teaches you how to summon this mount. This is a very fat mount.
  • Item Level: 40
  • INV Misc QirajiCrystal 05

    Czarny Rezonujący Kryształ Qiraji przyzywa Czarny Czołg Bojowy Qiraji, legendarnego wierzchowca. Kryształ był nagrodą za wykonanie zadania Neutral 15 [60] Bang a Gong!, które wymagało od gracza użycia Berła Ruchomych Piasków na gongu podczas 10-godzinnej bitwy z Silithidami, która następowała podczas otwarcia wrót Ahn'Qiraj. Było to wydarzenie jednorazowe w skali serwera.

    Uwagi

    Black Qiraji Battle Tank

    Czarny Czołg Bojowy Qiraji

    • Kryształ ten przyzywa szybkiego skarabeusza, którego można dosiąść poza Świątynią Ahn'Qiraj.
    • Jeśli inni gracze posiadają Berło, mogą zdobyć wierzchowca, jeśli uderzą w gong w ciągu 10 godzin od otwarcia.
    • Wierzchowiec posiada takie same wymagania, jak normalne wierzchowce epickie.
    • Podczas przebywania wewnątrz Świątyni Ahn'Qiraj, wierzchowiec zachowuje się tak samo, jak normalne wierzchowce - skarabeusze; gracz automatycznie jest wysadzany z siodła, gdy rozpoczyna walkę. Poza Ahn'Qiraj wierzchowiec tak się nie zachowuje.
    • Z powodu podwójnej roli wierzchowca (używalnego wewnątrz Świątyni, gdzie normalne wierzchowce nie mogą być używane, oraz na zewnątrz), wierzchowiec ten nigdy nie miał takiego samego charakteru rzucania, jak normalny wierzchowiec.

    Linki zewnętrzne

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki