Wikia

WoWWiki

Barbershop

Dyskusja0
2407stron na
tej wiki
Barbershop header

Zakład fryzjerski to miejsce, gdzie gracze mogą zmienić swoją fryzurę, kolor włosów i inne elementy twarzy (takie jak zarost czy rogi). Został on wprowadzony w patchu 3.0.2 (Wrath of the Lich King).

Lokalizacje zakładów fryzjerskich

Barbershop pole

Style uczesania

Główny artykuł: Interfejs zakładu fryzjerskiego

Każda rasa i płeć może wybrać spośród wielu typów uczesania, jak i koloru włosów oraz charakterystycznych dla rasy cech.

Osiągnięcie

Zmiana uczesania wiąże się z ukończeniem osiągnięcia Money achievement Shave and a Haircut.

Zakład fryzjerski w Stormwind

SW BBshop Outside
Zakład fryzjerski w Stormwind
MorpheiusDodany przez Morpheius

W domu Sweena Neetoda Fryzjera zastąpił go Naznik Sharpshear, który będzie bardziej niż zadowolony, mogąc cię przednio ogolić i ostrzyc.

Uwagi

  • Koszt zmiany uczesania waha się zależnie od poziomu postaci, od kilku sztuk srebra na niskich poziomach, aż do 10-15 sztuk złota na poziomie 70.
  • Gracze pierwszego poziomu mogą zmienić fryzurę za darmo, jeśli tylko pominą wszystkie początkowe zadania i udadzą się prosto do fryzjera.
  • Nieliczne uczesania są rzeczywiście nowe. Przeważnie zostały przetransferowane z innych ras i płci.
  • Przy najmniej jeden członek ekipy Blizzarda jest zafascynowany konkretnym uczesaniem. Bornakk żąda irokezów dla każdej rasy niezależnie od płci. Nie tylko chce irokezów, on chce dużych irokezów.
  • Taureni mogą zmienić kolor skóry, gdyż nie mogą zmienić uczesania.
  • Nocne elfy i taureni mogą zmienić kolor włosów lub skóry, by zmienić wygląd druidycznej formy niedźwiedzia i kota.

Galeria

Zmiany patchowe

  • Patch 3.2.0 (2009-08-04): Taureni mają możliwość zmienia koloru skóry podczas wizyty u fryzjera.

Więcej od Wikii

Losowa wiki