Fandom

WoWWiki

Baine Bloodhoof

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Horde
Baine Bloodhoof
Image of Baine Bloodhoof
Tytuł Wódz Plemienia Krwawego Kopyta
Wielki Wódz Taurenów
Płeć Mężczyzna
Rasa Tauren
Klasa
  • WC3RoC logo 16x32.png Wódz Taurenów
  • WoW icon.gif Wojownik
  • Reakcja Przymierze Horda
    Przynależność
    Stanowisko Wielki Wódz Taurenów, wcześniej lider Wioski Krwawego Kopyta
    Lokacja
    Status Żyje
    Krewni
  • Elder Bloodhoof (przodek)
  • Cairne Bloodhoof (ojciec)
  • Tamaala Bloodhoof (matka)
  • Baine Bloodhoof (w Hearthstone: Heroes of Warcraft występuje jako Baine Krwawe Kopyto) jest przywódcą taurenów przebywającym w Thunder Bluff.

    Biografia

    Caught

    WC3RoC logo 16x32.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft III.

    Syn starzejącego się Cairne'a Bloodhoofa, Baine, walczył u boku swojego ojca z dumą i szacunkiem, i nieprzerwanie bronił swoich ludzi, gdy zakładali swój dom w Mulgore. Jednak w czasie ataków centaurów na wioskę, Baine został pojmany i przewieziony do ich obozu. Udało mu się przeżyć, ale zaczynał tracić nadzieję, gdyż wszyscy jego współwięźniowie zostali zabici, jeden po drugim, aż został tylko on.

    Tauren Tagar poprosił Rexxara aby go znalazł i sprowadził z powrotem. Tak więc, Baine został uratowany przez Rexxar. Wywalczyli sobie oni drogę powrotną przez hordy centaurów, aż wreszcie syn został zwrócony ojcu. Cairne był bardzo uradowany widząc syna żywego. Po tej misji ratowniczej, wykonanej dzięki pomocy Bovana Windtotema Cairne postanowił dołączyć do kompanii Rexxara.

    World of Warcraft

    WoW icon.gif Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

    W Osadzie Krwawego Kopyta, Baine Bloodhoof prowadzi dochodzenie w sprawie operacji Kompanii Wydobywczej na wschodzie i przeciw gnollom Bladej Grzywy na zachodzie. Gdy jego ojciec się starzeje, Baine z roku na rok przejmuje większą rolę w przewodzeniu taurenom. Wyrósł na wspaniałego wojownika, ale zajmie jeszcze trochę czasu zanim dorówna swojemu legendarnemu ojcu.

    Baine próbował ostrzec krasnoludzkich górników ze Strefy Wykopaliskowej Bael'dun, że ich brutalne metody kopania ranią duchy Ziemi, a nawet próbował ich wystraszyć wysyłając poszukiwaczy przygód, aby ci zniszczyli ich narzędzia . Jednak krasnoludy nie posłuchały i dalej używały materiałów wybuchowych. W Kataklizmie okazało się, że Baine miał racje. Rozwścieczone Duchy Ziemi powstały i zabiły krasnoludy z Bael'dun.

    Stormrage

    WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.

    Baine pojawia się jako epizodyczna postać w powieści Stormrage. Książka, której akcja dzieje się po klęsce Króla Lisza, pokazuje, że Baine stał się przywódcą taurenów. Gdy Szmaragdowy Koszmar zaczyna powoli rościć sobie prawo do wszystkich mieszkańców Thunder Bluff, przewodzi swoim ludziom w powstaniu, jednak daremnie. Później gdy Malfurion Stormrage wzywa wszystkich wojowników Azeroth do walki z koszmarem, Baine, tak jak wielu innych odpowiada na to wezwanie. Po wejściu do Szmaragdowego snu, okazuje swoje umiejętności przywódcze. Kiedy Horda wyraża niezadowolenie z nadania przywództwa Varianowi Wrynnowi w bitwie, Baine pierwszy staje po jego stronie i łagodzi wszystkie napięcia, pokazując, że ten konflikt jest ponad nieistotnymi zatargami. Mimo, że walczą oni w beznadziejnej z pozoru walce, zjednoczone Azeroth odnosi w końcu zwycięstwo i Baine może powrócić do swojego ludu aby zacząć naprawiać szkody.

    Niepokój żywiołów

    Wotlk Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Wrath of the Lich King.
    Baine Elemental Unrest.jpg

    Baine broniący Thunder Bluff

    Podczas Niepokoju Żywiołów Baine wspierał obronę Thunder Bluff zwalczając żywiołaki wody i wiatru pojawiające się na Płaskowyżu Ducha.

    Kataklizm

    Baine Bloodhoof Cataclysm.jpg

    Wysoki Wódz Baine Bloodhoof

    Wraz ze śmiercią Cairne'a z ręki Ponurego Totemu, Baine zostaje przywódcą rasy taurenów w World of Warcraft: Cataclysm.

    Baine pomoże graczom taurenom w zadaniu H [10] War Dance walcząc z Orno Grimtotem.

    Cytaty

    Pozdrowienia:

    • "Jestem Baine, syn Cairne'a, obecnego wodza taurenów Krwawego Kopyta."
    • "Nie rozpaczaj przyjacielu, oczy Matki Ziemi są skierowane na nas."
    • "Cześć Matce Ziemi. To jedyna droga dla taurenów."
    • "Ish-ne-halo-por-ah"
    • "Świat jest rozdarty, nasi sojusznicy odrzucili ciemne ścieżki. Musimy ich poprowadzić. Nawet w najciemniejszej godzinie, będziemy trzymać głowy wysoko i czcić Matkę Ziemię we wszystkim co robimy."

    Galeria

    Zmiany w uaktualnieniach

    Linki zewnętrzne

    Poprzednik:
    Cairne Bloodhoof
    Następca:
    Nieobsadzone

    Poprzednik:
    Cairne Bloodhoof
    Następca:
    Nieobsadzone

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki