FANDOM

Auchindoun
Liczne instancje
Auchindoun loading screen
Ekran ładujący Auchindoun
LokacjaKościane Pustkowia, Las Terokkar
RasyIconSmall Arakkoa Arakkoa
IconSmall Draenei MaleIconSmall Draenei Female Draenei
IconSmall Ethereal Ethereale
IconSmall Orc MaleIconSmall Orc Female Orkowie
IconSmall Ogre MaleIconSmall Ogre Male2IconSmall Ogre Female Ogry
IconSmall Broken Male Złamani
IconSmall DoomguardIconSmall FelguardIconSmall WrathguardIconSmall Imp Demony
Zalecany poziom64-70
Limit graczy5

Auchindoun to mauzoleum, "miasto umarłych", dawne święte miejsce draenei, gdzie składano zmarłych na wieczny spoczynek. Znajduje się w sercu Kościanych Pustkowi w Lesie Terokkar w Outland.

Przez lata tereny Auchindoun przechodziły z rak do rąk:

Historia

Auchindoun1

Szczątki Auchindoun

Auchindoun było główną fortecą klanu Krwawiącego Widma w Draenorze. Wysłano z niej potężną armię do ataku na Sojusz, lecz jego oddziały pod dowództwem Turalyona i Danatha Trollbane'a zniszczyły fortecę, zmuszając armię do ucieczki.

Opis Auchindoun ze strony Worldofwarcraft.com:

Przez tysiące lat draenei przenosili swoich zmarłych do Auchindoun, najważniejszej z ich świątyń. Została ona jednak zinfiltrowana przez szpiegów Rady Cienia, poświęconej przyzwaniu przerażającej istoty. Ten straszny czyn wyzwolił potężną eksplozję, która rozerwała świątynię na kawałki i przemieniła okoliczne tereny w spalone pustkowie. Wybuch wybił również wyrwę w samej Pustce, ściągając do Outland Eterycznych. Nieumarli draenei wędrują teraz po ruinach jako niespokojne duchy. Tymczasem przerażająca istota przyzwana przez Radę Cienia próbuje wyzwolić się spod jej władzy. Musisz powstrzymać to zło, zanim spadnie na niczego nie spodziewający się świat. Auchindoun jest podzielony na cztery skrzydła, przewidziane dla pięcioosobowych drużyn dla poziomu 64-70.

Wiedza

Auchindoun-Draenor

Auchindoun przed zniszczeniem Draenoru

Przed przejęciem przez Radę Cienia była to święta nekropolia draenei, lecz orkowie przyzwali niewiarygodnie potężnego żywiołaka, starego jak sam czas. Wybuch wywołany przez niego strzaskał Auchindoun i spustoszył połowę Lasu Terokkar, przemieniając go w Kościane Pustkowia. Szczątki świątyni stoją w samym ich sercu. Niezniszczone krypty pozostają nawiedzone.

Auchindoun jest obecnie areną zmagań różnych frakcji pragnących dostępu do pokładów mocy tutaj zgromadzonych: Eteryczny wysysają energię magiczną z Grobowców Many, Płonący Legion pożera dusze ukryte w Kryptach Auchenai, zeloci arakkoa praktykują czarną magię w Komnatach Sethekk, a Rada Cienia opracowuje przejęcie władzy w Outland, skryta w Labiryncie Cienia.

W Labiryncie Cienia, uwięziony przez Radę Cienia, przebywa Murmur, potężny żywiołak podobny do Ragnarosa i Thunderaana, istota, która sprowadziła zniszczenie na Auchindoun. Jest on pierwotną esencją dźwięku, nieustannie próbującą się wyzwolić spod władzy jej oprawców, by siać zamęt w Outland. Rada Cienia przeznaczyła znaczną część swoich sił na kontrolowanie Murmura i opanowanie jego mocy dla potrzeb Płonącego Legionu.

Podsumowanie

Auchindoun Instance Location Map

Lokalizacja wejść do instancji

Strefy wykopaliskowe

West Auchindoun Digsite map

Strefa Wykopaliskową Auchindoun Zachód

East Auchindoun Digsite map

Strefa Wykopaliskową Auchindoun Wschód

Auchindoun jest archeologiczną strefą wykopaliskową Draenei. Została podzielona na Strefę Wykopaliskową Auchindoun Zachód i Strefę Wykopaliskową Auchindoun Wschód.

Ciekawostki

  • Prawdziwy Zamek Auchindoun znajduje się w Szkocji.
  • Auchindoun jest jedyną wieloskrzydłową instancją w Outland bez instancji rajdowej.