Fandom

WoWWiki

Aszune

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Neutral
Aszune
Image of Aszune
Płeć Kobieta
Rasy Wysoko Urodzona Nocna Elfka
Stanowisko Księżniczka
Lokacja
Posąg znajduje się na Szczycie Kamiennego Pazura
Status Przemieniona w posąg

Aszune, księżniczka nocnych elfów, dawno temu drwiła z mądrości Wyroczni. Będąc ukarana za swoją arogancję, została przemieniona w posąg z żywego kamienia, strzeżący przejścia do miejsca zamieszkania Wyroczni.

Kiedy Thrall napotkał posąg podczas Trzeciej Wojny, głos Aszune przemówił w jego umyśle, mówiąc mu, że nie powinien spocząć zanim nie zwróci księżniczce jej serca.

Thrall odnalazł serce będące w posiadaniu czerwonego smoka. Smok był wtedy atakowany przez harpie, Thrall odzyskał więc serce i oddał je Aszune. Tym uczynkiem zakończył jej klątwę, pozwalając jej duchowi spocząć w pokoju. Tym samym zyskał przejście do Wyroczni.

Esencja serca Aszune pojawiła się, z niewiadomych przyczyn, w rękach Kirin Toru w Dalaranie. Została zamknięta głęboko w lochach pod miastem, gdzie ostatecznie znalazła ją Lady Vashj.

Cytaty

"Jestem Aszune, księżniczka Dzieci Księżyca. Nikt tędy nie przejdzie, póki nie odzyskam swego serca."

Spekulacje

Ten artykuł bądź sekcja zawiera spekulacje, obserwacje lub opinie bazowane na oficjalnych treściach Blizzarda. Nie powinien być uznawany za reprezentujący treść oficjalną.

Nikt nie słyszał o Aszune poza informacjami ujawnionymi w powyższych misjach Warcraft III. Jej tytuł sugeruje, że mogła być spokrewniona z Królową Azsharą, lecz żadne informacje na ten temat nie są pewne. Aszune nie pojawia się w żadnych dokumentach dotyczących Wojny Starożytnych, więc kiedykolwiek została uwięziona, musial być to jakiś czas przed wojną, skoro żadne 'księżniczki' ani krewni Azshary nie zostali później udokumentowani. Mimo to, istnieje paru nieokreślonych Wysoko Urodzonych książąt w World of Warcraft..

Więcej w Fandom

Losowa wiki