Wikia

WoWWiki

Annihilan

2821stron na
tej wiki
Dyskusja0
Annihilanie, Panowie Otchłani
Mannoroth.jpg
Frakcja/PrzynależnośćPłonący Legion
Klasy postaciPan otchłani, Nadzorca otchłani, Dowódca otchłani, Barbarzyńca, Komandos, Generał, Naziemny dowódca
Stolica rasowaForteca Legionu, gdzieś w Wirującej Pustce
Przywódcy rasowiAzgalor (dawniej Mannoroth)
Rasowy wierzchowiecBrak
OjczyznaNieznany
Główny językEredun
Drugi językNieznany
Średni wzrost3.7 - 4.8 meters (od głowy do przednich stóp, nie licząc kłów)
CharakterZawsze chaotyczny zły

Narodzeni z czystej nienawiści Pustki annihilanie to potężny gatunek demonów pozyskany przez Archimonde'a Plugawiciela do służby w Płonącym Legionie. Ich przywódcą, najstraszliwszym ze wszystkich, był Mannoroth Niszczyciel. Rasa panów otchłani należy do gatunku annihilan.

Tło

Annihilańscy panowie otchłani są opisywani jako silniki zniszczenia. Są oni wiedzeni czystym szałem i rządzą krwi. Ich ciała przypominają masywne jaszczurki z sześcioma odnóżami (czterema nogami, podobnymi do ras hybrydowych, takich jak centaury i driady), ogonem i skrzydłami wyrastającymi z pleców (skrzydła są nielotne i służą czasami do obrony - nawet z magią eredarską panowie otchłani są dalece zbyt ciężcy, by latać). Górny tors jest podobny do człowieczego, z szeroką klatką piersiową, dwoma ramionami i dużą, rogatą głową. Ich usta są wypełnione rzędami zębów, oczy płoną ogniem, a nawet języki są uzbrojone w kły. Preferowaną bronią panów otchłani są masywne, dwuostrzowe miecze. Mimo że wyglądają na tłustych i leniwych, annihilanie są niewiarygodnie potężni.

Panowie otchłani, którzy służyli pod Mannorothem są niezwykle okrutnymi, barbarzyńskimi rzeźnikami, którzy wiecznie przemierzają bezdroża Wirującej Pustki. Te gigantyczne silniki nienawiści i śmierci kochają zabijać i przynosić smutek wszystkim żywym stworzeniom. Fanatycznie lojalni wobec Mannorotha i Płonącego Legionu, panowie otchłani nie zatrzymają się przed niczym, byle zobaczyć Legion tryumfujący.

W pewnym nieokreślonym bliżej czasie Archimonde zrekrutował annihilan do Płonącego Legionu, a zaproszenie to panowie otchłani szybko przyjęli. Stało się to gdzieś między dwadzieścia pięć a jedenaście tysięcy lat temu; panowie otchłani byli znaczną częścią inwazji legionów podczas Wojny Starożytnych dziesięć tysięcy lat temu.

Krew Mannorotha posłużyła do wykucia paktu krwi między spaczonymi orkami z Draenoru, czyniąc spaczenie permanentnym - jedynie jeden klan, Lodowe Wilki, uciekł. Podczas drugiej inwazji Legionu, Thrall i Grom Hellscream pokonali Mannorotha i złamali pakt krwi, dzięki czemu wyzwolili orków spod niewoli demonów. Hellscream nie przeżył tego spotkania.

Po śmierci Mannorotha, Azgalor został nowym Demonim Królem panów otchłani.

Mimo że krew zarówno Mannorotha, jak i Magtheridona posłużyła do splugawienia orków, nie jest jasne, czy jest to umiejętność dana wszystkim annihilanom, czy tylko pewnym potężnym przedstawicielom tej rasy. Niewielu panów otchłani dało się poddać eksperymentom, więc odpowiedź na to pytanie szybko się nie pojawi.

Kultura

Nic nie wiadomo o kulturze annihilan, jednak czysta siła jest w niej ceniona ponad wszystko. Podczas gdy Mannoroth był wyraźnie dość potężny, prawdopodobnie urósł i został przywódcą dzięki swemu sprytowi i wiedzy magicznej - mówiło się, że był uzdolniony jak średniej klasy eredar. Poza Magtheridonem żaden inny pan otchłani nie przejawiał szczególnego zainteresowania sztukami tajemnymi.

Znani annihilanie

Tak jak inne rasy demoniczne, precyzyjna hierarchia annihilan jest nieznana. Jednakże, dysponujemy garścią informacji o kilku annihilańskich Władcach Otchłani, gdyż kilku walczyło podczas Trzeciej Wojny i zginęło na Azeroth.

Imię Rola Status
PitLord Mannoroth WC3RoC logo 16x32.png Król-Demon Władców Otchłani[1] Martwy
PitLord Aggonar Martwy
PitLord [35] Agogridon Do zabicia
PitLord [68] Combat Arcubus Destroyer Do zabicia
Brutallus [??] Combat Argaloth Do zabicia
PitLord [70] Combat Azaloth Do zabicia
PitLord [??] Combat Azgalor Do zabicia
Brutallus [??] Combat Brutallus Do zabicia
PitLord [71] Combat Galvanoth Do zabicia
PitLord [53] Hellmondath Martwy
PitLord [??] Combat Magtheridon Do zabicia
PitLord [68] Combat Makazradon Do zabicia
PitLord [96] Combat Mongrethod Do zabicia
PitLord [68] Combat Morgroron Do zabicia
PitLord [68] Combat Silroth Do zabicia
PitLord Timmanrug The RPG Icon 16x36.png Nieznany
PitLord [70] Combat Trelopades Do zabicia
PitLord Verius The RPG Icon 16x36.png Martwy
PitLord Xaxion Drak'eem WC3RoC logo 16x32.png Żywy
PitLord [68] Combat Xirkos, Overseer of Fear Do zabicia

Inni nazwani annihilanie:

  • Brutillus (Prawdopodobnie inspirowany pisownią "Brutallus").
  • Malvingeroth, Łowca Nocy
  • Destromath
  • Gogonnash
  • Gorgonnash (Prawdopodobnie zmieniona pisownia innego losowego Władcy Otchłani "Gogonnash".[2])

Galeria

Nazwa

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Termin pan otchłani może odnosić się do klasy lub rangi u annihilanów lub jest to wspólna nazwa gatunku.

Więcej od Wikii

Losowa wiki