Wikia

WoWWiki

Annihilan

Dyskusja0
2408stron na
tej wiki
Annihilanie, Panowie Otchłani
Mannoroth
Frakcja/PrzynależnośćPłonący Legion
Klasy postaciPan otchłani, Nadzorca otchłani, Dowódca otchłani, Barbarzyńca, Komandos, Generał, Naziemny dowódca
Stolica rasowaForteca Legionu, gdzieś w Wirującej Pustce
Przywódcy rasowiAzgalor (dawniej Mannoroth)
Rasowy wierzchowiecBrak
OjczyznaNieznany
Główny językEredun
Drugi językNieznany
Średni wzrost3.7 - 4.8 meters (od głowy do przednich stóp, nie licząc kłów)
CharakterZawsze chaotyczny zły

Narodzeni z czystej nienawiści Pustki annihilanie to potężny gatunek demonów pozyskany przez Archimonde'a Plugawiciela do służby w Płonącym Legionie. Ich przywódcą, najstraszliwszym ze wszystkich, był Mannoroth Niszczyciel. Rasa panów otchłani należy do gatunku annihilan.

Tło

Annihilańscy panowie otchłani są opisywani jako silniki zniszczenia. Są oni wiedzeni czystym szałem i rządzą krwi. Ich ciała przypominają masywne jaszczurki z sześcioma odnóżami (czterema nogami, podobnymi do ras hybrydowych, takich jak centaury i driady), ogonem i skrzydłami wyrastającymi z pleców (skrzydła są nielotne i służą czasami do obrony - nawet z magią eredarską panowie otchłani są dalece zbyt ciężcy, by latać). Górny tors jest podobny do człowieczego, z szeroką klatką piersiową, dwoma ramionami i dużą, rogatą głową. Ich usta są wypełnione rzędami zębów, oczy płoną ogniem, a nawet języki są uzbrojone w kły. Preferowaną bronią panów otchłani są masywne, dwuostrzowe miecze. Mimo że wyglądają na tłustych i leniwych, annihilanie są niewiarygodnie potężni.

Panowie otchłani, którzy służyli pod Mannorothem są niezwykle okrutnymi, barbarzyńskimi rzeźnikami, którzy wiecznie przemierzają bezdroża Wirującej Pustki. Te gigantyczne silniki nienawiści i śmierci kochają zabijać i przynosić smutek wszystkim żywym stworzeniom. Fanatycznie lojalni wobec Mannorotha i Płonącego Legionu, panowie otchłani nie zatrzymają się przed niczym, byle zobaczyć Legion tryumfujący.

W pewnym nieokreślonym bliżej czasie Archimonde zrekrutował annihilan do Płonącego Legionu, a zaproszenie to panowie otchłani szybko przyjęli. Stało się to gdzieś między dwadzieścia pięć a jedenaście tysięcy lat temu; panowie otchłani byli znaczną częścią inwazji legionów podczas Wojny Starożytnych dziesięć tysięcy lat temu.

Krew Mannorotha posłużyła do wykucia paktu krwi między spaczonymi orkami z Draenoru, czyniąc spaczenie permanentnym - jedynie jeden klan, Lodowe Wilki, uciekł. Podczas drugiej inwazji Legionu, Thrall i Grom Hellscream pokonali Mannorotha i złamali pakt krwi, dzięki czemu wyzwolili orków spod niewoli demonów. Hellscream nie przeżył tego spotkania.

Po śmierci Mannorotha, Azgalor został nowym Demonim Królem panów otchłani.

Mimo że krew zarówno Mannorotha, jak i Magtheridona posłużyła do splugawienia orków, nie jest jasne, czy jest to umiejętność dana wszystkim annihilanom, czy tylko pewnym potężnym przedstawicielom tej rasy. Niewielu panów otchłani dało się poddać eksperymentom, więc odpowiedź na to pytanie szybko się nie pojawi.

Kultura

Nic nie wiadomo o kulturze annihilan, jednak czysta siła jest w niej ceniona ponad wszystko. Podczas gdy Mannoroth był wyraźnie dość potężny, prawdopodobnie urósł i został przywódcą dzięki swemu sprytowi i wiedzy magicznej - mówiło się, że był uzdolniony jak średniej klasy eredar. Poza Magtheridonem żaden inny pan otchłani nie przejawiał szczególnego zainteresowania sztukami tajemnymi.

Znani annihilanie

Galeria

Nazwa

Questionmark-medium
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcarfta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda.
Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Termin pan otchłani może odnosić się do klasy lub rangi u annihilanów lub jest to wspólna nazwa gatunku.

Więcej od Wikii

Losowa wiki