Wikia

WoWWiki

Angel

Dyskusja0
2578stron na
tej wiki
Celestial W3

Anielski stwór

Spirit Healer Death Ghost

Lekarz dusz

Anioły to uskrzydlone stworzenia pałętające się po całym uniwersum Warcraftu. Rzadko bywają odnoszone do tej nazwy (anioły). Często są opisywane jako stworzenia egzystencjalnie wyższe i pochodzą z nieba bądź niebopodobnego świata.

Warcraft I

Pierwsze nawiązanie do aniołów występuje w podręczniku do Warcrafta I;

Tak jak archanioły wzniosły miecze, by uchronić niebiosa, tak i my zbierzmy się, by bronić naszych ziem.

Warcraft II

WC2BnE logo 16x42 Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft II.

Kolejne odniesienie do aniołów możemy zobaczyć w podręczniku do Warcrafta II;

Tak jak strażnicy wyjęli swe miecze, by chronić niebiosa, tak i my, ziemscy ludzie prawa, musimy być przygotowani do walki ze złem, szybko rozprzestrzeniającym się z południa.

Ten przykład nawiązuje prawdopodobnie do anielskich strażników, archaniołów z Warcrafta I, bardziej niż do Strażników Trisfal, którzy nigdy nie byli w "niebiosach".

Warcraft III

WC3RoC logo 16x32 Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft III.

Gdy paladyni przywoływali zaklęcie Rezurekcji, anielskie stworzenie pojawia się i ożywia towarzyszy.

World of Warcraft

  • Lekarz Dusz jest anielskim stworzeniem, które pomaga ożywić umarłe postacie. Kapłani mogą stać się po śmeirci podobnym stworzeniem zwanym Dusza Odkupienia.
  • Paladyni również mogą stać się aniołami za pomocą efektu Gniewnej pomsty, otrzymując anielskie skrzydła.
  • Naaru zachowują się w podobny sposób, co anioły.
  • Archanioł Tyrael jest w grze petem.
  • Val'kyrie są to aniołopodobne stworzenia.
  • Osadnicy Wintergarde z zadania Lot Obrońcy Wintergarde mogą czasem, podczas ich ratowania, mówić: "Jesteś mym aniołem stróżem! Tak jak biały rycerz pojawiasz się z nieba i zabierasz mnie z dala padołu potępienia!"

RPG

The RPG Icon 16x36 Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG.

Jest powiedziane, iż boskie zaklęcie Mass Revival, przywołuje anielskiego stwora, gdy sprzymierzeńcy rzucającego czar powstają z martwych.[1]

Podczas rzucania zaklęcia Noskiego Wniebowstąpienia, ten który je rzuca przmeienia się w "piękniejszą",[2] anielską wersję. Jego skóra, włosy i paznokcie zmieniają się w srebro lub złoto bądź w stop brązu oraz uzyskuje możliwość szybszego rzucania zaklęć leczących.[2] Zaklęcie brzmi podobnie do Odkupienia Dusz, które również sprawia, że kapłan zmienia się w anielskie stworzenie.

Referencje

Więcej od Wikii

Losowa wiki