Wikia

WoWWiki

Anduin Wrynn

2832strony na
tej wiki
Dyskusja0
Alliance
Anduin Llane Wrynn
Image of Anduin Llane Wrynn
Tytuł <Król Stormwind>
Płeć Mężczyzna
Rasa Human
Poziom 90
Klasa
  • Mieszczanin (RPG)
  • Arystokrata
  • Kapłan Cataclysm
  • Życie
    393,941
    Przynależność
    Stanowisko Król Stormwind
    Lokacja
    Status Żyje
    Krewni
  • Landen Wrynn (prapradziadek)
  • Adamant Wrynn (pradziadek)
  • Varia Wrynn (prababcia)
  • Llane Wrynn (dziadek)
  • Taria Wrynn (babcia)
  • Varian Wrynn (ojciec)
  • Tiffin Wrynn (matka)
  • Mentorzy
  • Velen
  • Chi-Ji
  • Varian Wrynn
  • Jaina Proudmoore
  • Bolvar Fordragon
  • Valeera Sanguinar
  • Anduin Llane Wrynn jest prawowitym władcą królestwa Stormwind. Nazwano go tak jak legendarnego Anduina Lothara. Syn Króla Variana Wrynna, dziesięcioletni Anduin został koronowany na króla aby utrzymywać ład, gdy Varian zniknął w drodze na dyplomatyczną konferencję na Wyspie Theramore; jednakże prawdziwą władzę powierzono Wysokiemu Lordowi Bolvarowi Fordragonowi, Regentowi Stormwind, oraz Lady Katranie Prestor, królewskiemu doradcy. Nieobecność Króla Variana była utrzymywana w tajemnicy, a jego nagły "powrót" (później odkryto, że był to oszust) była traktowana ze sceptycyzmem przez Anduina, oraz także innych władców, jak Król Magni z Ironforge.

    Wrath of the Lich King

    Wotlk Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Wrath of the Lich King.

    Podczas beta testów World of Warcraft: Wrath of the Lich King, jedyną zmianą w komnacie tronowej w Stormwind było dodanie tronu. Anduin stał w tym samym miejscu, co zwykle.

    Obecnie Anduin stoi obok swego ojca, który powrócił po długiej nieobecności. Anduin obecnie używa tytułu Książę Stormwind.
    Anduin Wrynn.jpg

    Cataclysm

    Książe Anduin jest już starszy. Otrzymuje nowe szaty, a jego model wzorowany jest na modelu dorosłego, grywalnego, człowieka. Idąc w ślady ojca staje się wojownikiem, choć na początku chłopak wachał się między podążaniem ścieżkami bojowymi, a ścieżkami kapłańskimi. Decyzje pomógł mu podjąć krasnoludzki król Magni Miedziobrody, podarowując mu swój młot-Łamacz Strachu.
    WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.
    The Shattering:Prelude to Cataclysm

    Potwierdza to, że pomimo jego starań i jego krasnoludzkich mentorów, Anduin po prostu nie bierze się bardzo dobrze do sztuk walki; jednak, że jest doskonałym łucznikiem z powodu swoich umiejętności i rąk. W rzeczywistości, te ręce, jak okazuje się, znajdują pożytek, on doskonale radzi sobie w dziedzinie nauk medycznych i uzdrawiania. Zostaje wezwany kilka razy w ciągu powieści doglądając rannych i pocieszać ich do rozpaczy. Święte Światło dobrze reaguje na niego, a on czuje się tak naturalne powinowanie do tego, że zarówno Król Magni jak i Arcykapłan Rohan sugerują, że Anduin może mieć bardziej powołanie do kapłaństwa niż do sztuk walki. Rohan staje się jego nowym mentorem, przynajmniej na jakiś czas. Anduin nawet zaimponował członków Hordy z jego autentycznej troski o dobro wszystkich ludzi, w przeciwieństwie do postawy jego ojca.

    Zadania

    Mists of Pandaria

    Mists of Pandaria Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku World of Warcraft: Mists of Pandaria.

    Wydaje się, że Konflikt wojny narastającego pomiędzy Alliance 15.png Przymierzem, a Horde 15.png Hordą rozszerzył się na kontynent Pandaria, Anduin został schwytany i więziony w Grookin Hill, wschodnim skraju Puszczy Jade.

    Anduin odmawia porządku jego ojca na powrót do Stormwind, wierząc mocno, że przyszłość Przymierza jest przywiązana do sytuacji w Pandarii. Po wylądowaniu, ścieżki zostały wprawione w ruch, które pomogły spełnić wizję Lorewalker Cho's przyszłości, dowódca wśród nich pragnie pozostać do upadku Serca Węża.

    Współpracuje z nocnymi elfami Strażnikami, aby zrozumieć tajemnice żródeł w Dolinie wiecznych Kwiatów. Dowódca jest również pomocny w relacjach Sojuszu z różnymi frakcjami. Zapewnił zaufanie August Celestials, aby otworzyć bramy do Doliny, koncentrując się na misji pokoju i pomocy uchodźcom z Kun-Lai Summit, żeby znaleźć miejsce na bezpieczną przystań.

    Anduin znajduję się w różnych strefach zarówno jako dawca zadań, ostatecznie udaje się znaleźć drogę do Sanktuarium Siedmiu Gwiazd w Dolinie.

    Anduin został ciężko ranny po roztrzaskaniu Boskiego Dzwonu przez Garrosha w Kun-Lai Summit, młody książę był pod gruzami.

    On jest obecnie w Tawernie Mgieł odzyskując siły z powodu odniesionych ran, gra w szachy z Wrathionem.

    Zadania

    Legion

    Legion Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Legion.
    Następca tronu Stormwind, Anduin jest mądry ponad swój wiek. Po raz kolejny, wykorzystał dyplomację na zakończenie konfliktu, inspirując nawet jego wojowniczego ojca do złożenia broni w
    Anduin-compact.png

    dążeniu do pokoju. Ale dyplomacja ma swoje granice, a niektórzy złoczyńcy nie mogą być uzasadnieni. Podobnie jak Płonący Legion grozi zniszczyć Azeroth, Anduin poznaje prawdziwy koszt pokoju... i czy jest gotów zapłacić.

    Z podręcznika do World of Warcraft

    WoW icon.gif Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.
    "Król Anduin jest na tyle mądrym władcą, na ile mądrym władcą może być trzynastolatek. Ostatnimi czasy jego ojciec, król Varian Wrynn, zaginął w tajemniczych okolicznościach podczas podróży na szczyt dyplomatyczny na Wyspie Theramore. Za sugestią królewskiej doradczyni, Lady Prestor, Anduin otrzymał koronę, by porządek mógł powrócić do królestwa Stormwind. Mimo że niewielu obywateli zdaje sobie sprawę z długiej nieobecności króla, Anduin stara się, jak może, by zniwelować niepokoje. Powszechnie wiadomo, że chłopak wyrośnie na dumnego przywódcę."

    Wiek

    Według informacji, Anduin Wrynn w czasie wybuchu konfliktu opisanego w World of Warcraft miał 10 lat. Jednak biorąc pod uwagę upływ czasu i zmianę informacji związaną z wydaniem World of Warcraft: Wrath of the Lich King, Anduin powinien mieć 12 lat.

    W Dalaranie można wyłowić z fontanny monetę [Anduin Wrynn's Gold Coin], na której znajduje się napis "Chciałbym dorosnąć, wydaje mi się, że mam 10 lat od lat."

    W World of Warcraft: Cataclysm Anduin ma prawdopodobnie 15 lat (od wydarzeń z Wrath of the Lich King do rozpoczęcia kataklizmu upłyneły 3 lata).

    W Warlords of Draenor od funkcjowania Żelazniej Hordy mija dwa lata, być może wtedy ma już 17 lat.

    Cytaty

    Powitanie: Greetings citizen. - Witaj obywatelu.

    Powitanie: Hi there. Have you heard any news of my father? - Witaj. Masz jakieś nowe wieści dotyczące mojego ojca? (usunięte wraz z wejściem patcha 3.0.2)

    Powitanie: Enjoying your stay in Stormwind? - Podoba ci się pobyt w Stormwind?

    "Druid został ranny na mojej służbie i będę go chronił za cenę własnego życia! By go dostać, potwory, musicie najpierw pokonać mnie!"

    "Spotkanie Thralla może być świetne, tato. Z tego, co słyszałem... Jest niezwykły. I czy utrzymanie pokoju nie jest tym, co król powinien robić? Jeśli może?"

    "Dlaczego tracić twoich wojowników i surowce w bitwie, jeśli kilka słów może przynieść większy zysk?" Powiedział do Garrosha Hellscreama podczas szczytu w Theramore.

    "Nie możesz się doczekać powrotu do Stormwind? Lecz jest tyle do omówienia, by można było zagwarantować królestwu dalszy pokój i rozwój."

    Galeria

    Linki zewnętrzne

    Poprzednik:
    Varian Wrynn
    Stanowisko:
    Król Stormwind
    (pod nieobecność ojca)
    Następca:
    Varian Wrynn

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki