Wikia

WoWWiki

Anduin Wrynn

2811stron na
tej wiki
Dyskusja0
Alliance 32
Anduin Llane Wrynn
Anduin-0
Tytuł <Książę Stormwind>
Płeć Mężczyzna
Poziom 90
Klasa Mieszczanin (RPG); Arystokrata;

Kapłan Cataclysm-Logo-Small

Życie
393,941
Przynależność
Stanowisko Książę
Lokacja
Status Żyje
Krewni Landen (prapradziadek)
Adamant i Varia (pradziadkowie)
Llane (dziadek)
Taria (babcia)
Varian (ojciec)
Tiffin (matka)
Mentor(zy) Velen, Chi-Ji, Varian Wrynn, Jaina Proudmoore, Bolvar Fordragon, Valeera Sanguinar

Anduin Llane Wrynn jest następcą tronu Stormwind. Nazwano go tak jak legendarnego Anduina Lothara. Syn Króla Variana Wrynna, dziesięcioletni Anduin został koronowany na króla aby utrzymywać ład, gdy Varian zniknął w drodze na dyplomatyczną konferencję na Wyspie Theramore; jednakże prawdziwą władzę powierzono Wysokiemu Lordowi Bolvarowi Fordragonowi, Regentowi Stormwind, oraz Lady Katranie Prestor, królewskiemu doradcy. Nieobecność Króla Variana była utrzymywana w tajemnicy, a jego nagły "powrót" (później odkryto, że był to oszust) była traktowana ze sceptycyzmem przez Anduina, oraz także innych władców, jak Król Magni z Ironforge.

Wrath of the Lich King

Podczas beta testów World of Warcraft: Wrath of the Lich King, jedyną zmianą w komnacie tronowej w Stormwind było dodanie tronu. Anduin stał w tym samym miejscu, co zwykle.

Obecnie Anduin stoi obok swego ojca, który powrócił po długiej nieobecności. Anduin obecnie używa tytułu Książę Stormwind.
Anduin Wrynn

Cataclysm

Książe Anduin jest już starszy. Otrzymuje nowe szaty, a jego model wzorowany jest na modelu dorosłego, grywalnego, człowieka. Idąc w ślady ojca staje się wojownikiem, choć na początku chłopak wachał się między podążaniem ścieżkami bojowymi, a ścieżkami kapłańskimi. Decyzje pomógł mu podjąć krasnoludzki król Magni Miedziobrody, podarowując mu swój młot-Łamacz Strachu.
The Shattering:Prelude to Cataclysm

Potwierdza to, że pomimo jego starań i jego krasnoludzkich mentorów, Anduin po prostu nie bierze się bardzo dobrze do sztuk walki; jednak, że jest doskonałym łucznikiem z powodu swoich umiejętności i rąk. W rzeczywistości, te ręce, jak okazuje się, znajdują pożytek, on doskonale radzi sobie w dziedzinie nauk medycznych i uzdrawiania. Zostaje wezwany kilka razy w ciągu powieści doglądając rannych i pocieszać ich do rozpaczy. Święte Światło dobrze reaguje na niego, a on czuje się tak naturalne powinownie do tego, że zarówno Król Magni jak i Arcykapłan Rohan sugerują, że Anduin może mieć powołanie bardziej do kapłaństwa niż do sztuk walki. Rohan staje się jego nowym mentorem, przynajmniej na jakiś czas. Anduin nawet zaimponował członków Hordy z jego autentycznej troski o dobro wszystkich ludzi, w przeciwieństwie do postawy ojca.

Zadania

W Mists of Pandaria

Mists-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Mists of Pandaria.
Wydaje się, że Konflikt wojny narastającego pomiędzy Alliance 15 Przymierzem, a Horde 15 Hordą rozszerzył się na kontynent Pandaria, Anduin został schwytany i więziony w Grookin Hill, wschodnim skraju Puszczy Jade.

Anduin odmawia porządku jego ojca na powrót do Stormwind, wierząc mocno, że przyszłość Przymierza jest przywiązana do sytuacji w Pandarii. Po wylądowaniu, ścieżki zostały wprawione w ruch, które pomogły spełnić wizję Lorewalker Cho's przyszłości, szef wśród nich do upadku Serca Węża. Pragnie pozostać, dopóki nie pomógł ustawić rzeczy w prawo.

Współpracuje z nocnymi elfami Strażnikami, aby zrozumieć tajemnice żródeł w Dolinie wiecznych Kwiatów. Jest również pomocna w relacjach Sojuszu z różnymi frakcjami. Zapewnił zaufanie August Celestials, aby otworzyć bramy do Doliny, koncentrując się na misji pokoju i pomocy uchodźcom z Kun-Lai Summit, żeby znaleźć miejsce na bezpieczną przystań.

Anduin znajduję się w różnych strefach zarówno jako dawca zadań i ender, ostatecznie udaje się znaleźć drogę do Sanktuarium Siedmiu Gwiazd w Dolinie.

Anduin został ciężko ranny po roztrzaskaniu Boskiego Dzwonu przez Garrosha w Kun-Lai Summit, młody książę był pod gruzami.

On jest obecnie w Tawernie Mgieł odzyskując siły z powodu odniesionych ran, gra w szachy z Wrathionem.

Zadania

Z podręcznika do World of Warcraft

"Król Anduin jest na tyle mądrym władcą, na ile mądrym władcą może być trzynastolatek. Ostatnimi czasy jego ojciec, król Varian Wrynn, zaginął w tajemniczych okolicznościach podczas podróży na szczyt dyplomatyczny na Wyspie Theramore. Za sugestią królewskiej doradczyni, Lady Prestor, Anduin otrzymał koronę, by porządek mógł powrócić do królestwa Stormwind. Mimo że niewielu obywateli zdaje sobie sprawę z długiej nieobecności króla, Anduin stara się, jak może, by zniwelować niepokoje. Powszechnie wiadomo, że chłopak wyrośnie na dumnego przywódcę."

Wiek

Według informacji, Anduin Wrynn w czasie wybuchu konfliktu opisanego w World of Warcraft miał 10 lat. Jednak biorąc pod uwagę upływ czasu i zmianę informacji związaną z wydaniem World of Warcraft: Wrath of the Lich King, Anduin powinien mieć 12 lat.

W Dalaranie można wyłowić z fontanny monetę [Anduin Wrynn's Gold Coin], na której znajduje się napis "Chciałbym dorosnąć, wydaje mi się, że mam 10 lat od lat."

W World of Warcraft: Cataclysm Anduin ma prawdopodobnie 15 lat (od wydarzeń z Wrath of the Lich King do rozpoczęcia kataklizmu upłyneły 3 lata).

W Warlords of Draenor od funkcjowania Żelazniej Hordy mija dwa lata, być może wtedy ma już 17 lat.

Cytaty

Powitanie: Greetings citizen. - Witaj obywatelu.

Powitanie: Hi there. Have you heard any news of my father? - Witaj. Masz jakieś nowe wieści dotyczące mojego ojca? (usunięte wraz z wejściem patcha 3.0.2)

Powitanie: Enjoying your stay in Stormwind? - Podoba ci się pobyt w Stormwind?

"Druid został ranny na mojej służbie i będę go chronił za cenę własnego życia! By go dostać, potwory, musicie najpierw pokonać mnie!"

"Spotkanie Thralla może być świetne, tato. Z tego, co słyszałem... Jest niezwykły. I czy utrzymanie pokoju nie jest tym, co król powinien robić? Jeśli może?"

"Dlaczego tracić twoich wojowników i surowce w bitwie, jeśli kilka słów może przynieść większy zysk?" Powiedział do Garrosha Hellscreama podczas szczytu w Theramore.

"Nie możesz się doczekać powrotu do Stormwind? Lecz jest tyle do omówienia, by można było zagwarantować królestwu dalszy pokój i rozwój."

Galeria

Linki zewnętrzne

Poprzednik:
Varian Wrynn
Stanowisko:
Król Stormwind
(pod nieobecność ojca)
Następca:
Varian Wrynn

Więcej od Wikii

Losowa wiki