Wikia

WoWWiki

Anduin Wrynn

Dyskusja0
2404strony na
tej wiki
Alliance 32
Anduin Llane Wrynn
Anduincomic
Tytuł <Prince of Stormwind>
Płeć Mężczyzna
Klasa Mieszczanin (RPG); Wojownik w trakcie szkolenia (prawdopodobnie)
Przynależność
Stanowisko Książę (dawniej król) Stormwind
Lokacja
Status Żyje
Krewni Landen (prapradziadek)
Adamant i Varia (pradziadkowie)
Llane (dziadek)
Varian (ojciec)
Tiffin (Matka)

Anduin Llnane Wrynn jest następcą tronu Stormwind. Nazwano go tak jak legendarnego Anduina Lothara. Syn Króla Variana Wrynna, dziesięcioletni Anduin został koronowany na króla aby utrzymywać ład, gdy Varian zniknął w drodze na dyplomatyczną konferencję na Wyspie Theramore; jednakże prawdziwą władzę powierzono Wysokiemu Lordowi Bolvarowi Fordragonowi, Regentowi Stormwind, oraz Lady Katranie Prestor, królewskiemu doradcy. Nieobecność Króla Variana była utrzymywana w tajemnicy, a jego nagły "powrót" (później odkryto, że był to oszust) była traktowana ze sceptycyzmem przez Anduina, oraz także innych władców, jak Król Magni z Ironforge.

Wrath of the Lich King

Podczas beta testów World of Warcraft: Wrath of the Lich King, jedyną zmianą w komnacie tronowej w Stormwind było dodanie tronu. Anduin stał w tym samym miejscu, co zwykle.

Obecnie Anduin stoi obok swego ojca, który powrócił po długiej nieobecności. Anduin obecnie używa tytułu Książę Stormwind.
Anduin Wrynn
Ptolem333Dodany przez Ptolem333

Cataclysm

Książę Anduin jest już starszy. Otrzymuje nowe szaty a jego model wzorowany jest na modelu dorosłego, grywalnego, człowieka . Idąc w ślady ojca staje się wojownikiem , choć na początku chłopak wachał się między podążaniem ścieżkami bojowymi, a ścieżkami kapłańskimi . Decyzje pomógł mu podjąć krasnoludzki król Magni Miedziobordy, podarowując mu swój młot- Łamacz Strachu.

Z podręcznika do World of Warcraft

"Król Anduin jest na tyle mądrym władcą, na ile mądrym władcą może być trzynastolatek. Ostatnimi czasy jego ojciec, król Varian Wrynn, zaginął w tajemniczych okolicznościach podczas podróży na szczyt dyplomatyczny na Wyspie Theramore. Za sugestią królewskiej doradczyni, Lady Prestor, Anduin otrzymał koronę, by porządek mógł powrócić do królestwa Stormwind. Mimo że niewielu obywateli zdaje sobie sprawę z długiej nieobecności króla, Anduin stara się, jak może, by zniwelować niepokoje. Powszechnie wiadomo, że chłopak wyrośnie na dumnego przywódcę."

Wiek

Według informacji, Anduin Wrynn w czasie wybuchu konfliktu opisanego w World of Warcraft miał 10 lat. Jednak biorąc pod uwagę upływ czasu i zmianę informacji związaną z wydaniem World of Warcraft: Wrath of the Lich King, Anduin powinien mieć 12 lat.

W Dalaranie można wyłowić z fontanny monetę [Anduin Wrynn's Gold Coin], na której znajduje się napis "Chciałbym dorosnąć, wydaje mi się, że mam 10 lat od lat."

W World of Warcraft: Cataclysm Anduin ma prawdopodobnie 15 lat (od wydarzeń z Wrath of the Lich King do rozpoczęcia kataklizmu upłyneły 3 lata).

Cytaty

Powitanie: Greetings citizen. - Witaj obywatelu.

Powitanie: Hi there. Have you heard any news of my father? - Witaj. Masz jakieś nowe wieści dotyczące mojego ojca? (usunięte wraz z wejściem patcha 3.0.2)

Powitanie: Enjoying your stay in Stormwind? - Podoba ci się pobyt w Stormwind?

"Druid został ranny na mojej służbie i będę go chronił za cenę własnego życia! By go dostać, potwory, musicie najpierw pokonać mnie!"

"Spotkanie Thralla może być świetne, tato. Z tego, co słyszałem... Jest niezwykły. I czy utrzymanie pokoju nie jest tym, co król powinien robić? Jeśli może?"

"Dlaczego tracić twoich wojowników i surowce w bitwie, jeśli kilka słów może przynieść większy zysk?" Powiedział do Garrosha Hellscreama podczas szczytu w Theramore.

"Nie możesz się doczekać powrotu do Stormwind? Lecz jest tyle do omówienia, by można było zagwarantować królestwu dalszy pokój i rozwój."

Galeria

Linki zewnętrzne

Poprzednik:
Varian Wrynn
Stanowisko:
Król Stormwind
(pod nieobecność ojca)
Następca:
Varian Wrynn

Więcej od Wikii

Losowa wiki