FANDOM

Amnennar Sprowadzający Zimno to elitarny liszy boss, którego można znaleźć w Omszałym Brzytwobagnisku. Jego poziom został obniżony z 41 w patchu 2.3.

Na Sawannie znajduje się przerażająca plątanina cierni zwana Omszałym Brzytwobagniskiem. Kiedyś było ono siedzibą kolcozwierzy, jednak zawarło ono pakt z Plagą. Przez to władzę nad nimi przejął lisz Amnennar Sprowadzający Zimno, używając swej porażającej mocy, by kontrolować każdy ruch kolcozwierzy z Głowy Śmierci. Amnennar posiadał bezpośrednią telepatyczną więź z Ner'zhulem.

Amnennar zasiadał na szczycie Spirali cierni, góry stworzonej z masywnych kolczastych pnączy zamieszkanej przez jego nieumarłe sługi wokół pochodni płonącej zimnymi płomieniami.

Jest również znany jako Amnennar Zimny.

UmiejętnościEdytuj

  • Amnennar's Wrath - odrzuca wroga w tył.
  • Frost Nova - zadaje obrażenia od Mrozu najbliższym wrogom, unieruchamiając ich na 8 sekund.
  • Frostbolt - zadaje obrażenia od Mrozu (167-225) jednemu wrogowi i zmniejsza jego prędkość poruszania się na 4 sekundy.
  • Summon Frost Spectres - Przyzywa Spektrali Mrozu.

StrategiaEdytuj

Podczas walki Amnennar przyzwie 3 grupy spektrali, ignoruj ich i zabij go jak najszybciej, gdyż spektrale zginą wraz z nim.

Uwaga: Duchy umierają, gdy umiera Amnennar, więc nie powinieneś się nimi martwić, chociaż mogą zadawać duże obrażenia, jednak nie takie, których nie wytrzyma tank wspierany przez uzdrowiciela.

ZadaniaEdytuj

CytatyEdytuj

Aggro:

  • Nigdy nie wyjdziesz stąd żywy.

Leczenie:

  • Jestem ręką Króla Lisza!

Przyzywanie:

  • Do mnie, sługi!
  • Przybądźcie, duchy - wesprzyjcie swego pana!

Zabija gracza:

  • Zbyt... łatwo.

ZdobyczeEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj