Wikia

WoWWiki

Amnennar the Coldbringer

Dyskusja0
2688stron na
tej wiki
Combat 32
Amnennar Sprowadzający Zimno
Amnennar
Tytuł Zimno
Płeć Mężczyzna
Poziom 37 (Boss)
Klasa Arcymag, Mag, Nekromanta, Czarodziej (RPG)
Health
8,744
Mana
9,136
Przynależność
Stanowisko Władca Omszałego Brzytwobagniska
Lokacja
Status Możliwy do zabicia

Amnennar Sprowadzający Zimno to elitarny liszy boss, którego można znaleźć w Omszałym Brzytwobagnisku. Jego poziom został obniżony z 41 w patchu 2.3.

Na Sawannie znajduje się przerażająca plątanina cierni zwana Omszałym Brzytwobagniskiem. Kiedyś było ono siedzibą kolcozwierzy, jednak zawarło ono pakt z Plagą. Teraz kolcozwierzami rządzi lisz Amnennar Sprowadzający Zimno, używając swej porażającej mocy, by kontrolować każdy ruch kolcozwierzy z Głowy Śmierci. Amnennar posiada bezpośrednią telepatyczną więź z Ner'zhulem.

Amnennar zasiada na szczycie Spirali cierni, góry stworzonej z masywnych kolczastych pnączy zamieszkanej przez jego nieumarłe sługi wokół pochodni płonącej zimnymi płomieniami.

Jest również znany jako Amnennar Zimny.

Umiejętności

  • Amnennar's Wrath - odrzuca wroga w tył.
  • Frost Nova - zadaje obrażenia od Mrozu najbliższym wrogom, unieruchamiając ich na 8 sekund.
  • Frostbolt - zadaje obrażenia od Mrozu (167-225) jednemu wrogowi i zmniejsza jego prędkość poruszania się na 4 sekundy.
  • Summon Frost Spectres - Przyzywa Spektrali Mrozu.

Strategia

Podczas walki Amnennar przyzwie 3 grupy spektrali, ignoruj ich i zabij go jak najszybciej, gdyż spektrale zginą wraz z nim.

Uwaga: Duchy umierają, gdy umiera Amnennar, więc nie powinieneś się nimi martwić, chociaż mogą zadawać duże obrażenia, jednak nie takie, których nie wytrzyma tank wspierany przez uzdrowiciela.

Zadania

Cytaty

Aggro:

  • Nigdy nie wyjdziesz stąd żywy.

Leczenie:

  • Jestem ręką Króla Lisza!

Przyzywanie:

  • Do mnie, sługi!
  • Przybądźcie, duchy - wesprzyjcie swego pana!

Zabija gracza:

  • Zbyt... łatwo.

Zdobycze

Linki zewnętrzne

Więcej od Wikii

Losowa wiki