Fandom

WoWWiki

Ambush

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szablon:Umiejętność/Info Spośród wszystkich umiejętności rogue Ambush to bez wątpienia umiejętność zadająca największe obrażenia. Można się jej nauczyć na 18 poziomie doświadczenia; często używana przez rogue posługujących się sztyletami.

Poziomy umiejętności

Poziom Obrażenia Poziom
postaci
Cena
u trenera
1 77 18  26 Silver.png 10 Copper.png
2 110 26  54 Silver.png
3 137.5 34 Gold.png 26 Silver.png
4 203.5 42 Gold.png 43 Silver.png
5 253 50 Gold.png 15 Silver.png
6 319 58 Gold.png 68 Silver.png
7 368.5 66 Gold.png 20 Silver.png TBC
8 508.75 70 14 Gold.png TBC
9 770 75 30 Gold.png Wotlk
10 907.5 80 30 Gold.png Wotlk

Talenty

  • Remorseless Attacks daje szansę 20 lub 40% na zwiększenie szansy na obrażenia krytyczne po zabiciu przeciwnika który daje doświadczenie lub honor. Zwiększenie trwa przez 20 sekund (nie wyklucza Improved Ambush).
  • Opportunity zwiększa obrażenia o 10 lub 20%.
  • Initiative daje 33, 66 lub 100% szansy na dodanie dodatkowego punktu Combo do celu.
  • Improved Ambush zwiększa szansę na obrażenia krytyczne o 25 lub 50% (nie wyklucza Remorseless Attacks.
  • Master of Subtlety zwiększa obrażenia o 4, 6 lub 10% podczas stealth i na 6 sekund po wyjściu z niego.
  • Seal Fate 20, 40, 60, 80 lub 100% szansy na dodanie punktu Combo przy zadaniu obrażeń krytycznych.
  • Shadowstep zwiększa obrażenia następnego ataku Ambush w ciągu 10 sekund o 20%.
  • Slaughter from the Shadows zmiejsza koszt Energii o 3, 6, 9, 12 lub 15 punktów Energii.
  • Shadow Dance pozwala używać Ambush przez 10 sekund bez bycia w stealth.
  • Glyph of Ambush zwiększa zasięg o 5 jardów.

Wskazówki i zastosowanie

  • Bardzo efektywne w szybkim eliminowaniu celów celów noszących Zbroje Płócienne.
  • Ambush ukazuje swój potencjał wraz z dwoma punktami talentów zainwestowanymi w Improved Ambush, zwiększający szansę na obrażenia krytyczne o 50%.
  • Ambush przez niektórych preferowany jest jako ruch rozpoczynający w PvP bardziej niż Cheap Shot, jako że Blink maga może być użyty podczas ogłuszenia.
  • Uderzenie krytyczne Ambusha, po którym nastąpi Improved Sinister Strike lub dobrze wymierzony Backstab może pozbawić przeciwnika znacznej ilości punktów życia już na samym początku walki, dodatkowo gwarantując 2-3 punkty Combo.
  • Użycie Distract w PvE jest wskazane jeśli występują kłopoty z dojściem za plecy celu.
  • Zwiększenie szansy na obrażenia krytyczne wynikające z Remorseless Attacks działa razem z talentem Improved Ambush, sprawiając, że dla rogue z szansą na obrażenia krytyczne wynoszącą 15% i więcej możliwe jest uzyskanie 100% szansy na obrażenia krytyczne dla Ambush podczas trwania efektu Remorseless.
  • Szybko wyprowadzona kombinacja "Ambush -> Vanish -> Ambush" może zadać druzgocące obrażenia dowolnemu pojedyńczemu przeciwnikowi.

Zobacz także

Więcej w Fandom

Losowa wiki