FANDOM

Forteca Alleriańska to miasteczko Przymierza w Lesie Terokkar. Nazwano je na cześć Allerii Windrunner, która jednak tu nie mieszka. W mieście mieszka duża populacja wysokich elfów i można tu zobaczyć jedne z nielicznych przykładów architektury wysokich elfów występujących w grze.

Podczas ekspedycji Sojuszu do Draenoru, Danath poprowadził oddział na polowanie na Ner'zhula. W Lesie Terokkar opadli jednak z sił i założyli obóz, by przeczekać noc. Talthressar i Herrick zgodzili się, że należy uczcić poświęcenie Wildhammerów, wyznaczając miejsce, gdzie obecnie stoi Forteca. Talthressar powiedział, że jest ona symbolem przymierza pomiędzy elfami, ludźmi i krasnoludami.

Połączenia lotniczeEdytuj

MieszkańcyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Po wypiciu alkoholu gracze będą mogli zobaczyć w okolicy fortecy różowe elekki. Jest to nawiązanie do filmu Dumbo, w którym główny bohater przypadkiem się upił i zobaczył w halucynacjach Różowe Słonie.
  • Po wykonaniu zadania [65] Quest:The Final Code gracz otrzyma beczkę [Brightsong Wine]. Poza tym Forteca nie posiada zapasów alkoholu.