Fandom

WoWWiki

Ahn'Qiraj

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ahn'Qiraj bosses.jpg

Bossowie Ahn'Qiraj

Ahn'Quiraj Gates.jpg

Wrota Ahn'Qiraj przed otwarciem

Ahn'Qiraj jest miastem-królestwem rasy qiraji zlokalizowanym w południowej części Silithus. Do niedawna był zapieczętowanym od zewnątrz zamkniętym Skarabeuszowym Murem. Całe miasto było celem poszukiwań tytanów, którzy chcieli sprawdzić, czy rasa aqir mogła się stać qiraji. Historia Ahn'Qiraj jest ściśle powiązana z Archiruidem Fandralem Staghelmem oraz jego synem, Valstannem, który poprowadził kampanię przeciwko qirajim, która ostatecznie skończyła się porażką, spowodowaną jego publiczną egzekucją, z rąk Rajaxxa, generała qirajich.

Instancje

Ahn'Qiraj zawiera w sobie Ruiny Ahn'Qiraj (20-osobowy loch rajdowy), oraz Świątynię Ahn'Qiraj (40-osobowy loch rajdowy) dla graczy na 60 wyższym poziomie postaci. Wrota Ahn'Qiraj mogą zostać otwarte tylko poprzez szereg zadań wykonywanych przez graczy (z których część należy do Ahn'Qiraj War Effort). Po ukończeniu, rozpoczyna on światowe wydarzenie, a bramy stają otworem dla graczy! Po otwarciu bram łupy z królestwa będą dostępne dla każdego gracza na serwerze, który będzie na tyle odważny, aby podjąć wyzwanie.

Chociaż instancje nie zostały aktywowane przed patchem 1.9, Skarabeuszowy Mur (brama prowadzaca do Ahn'Qiraj) był obecny od początku gry, od momentu jej wydania na rynek.

Historia

  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

"Niewiele wiadomo na temat starożytnego królestwa Ahn'Qiraj, z wyjątkiem rozproszonych po całym świecie legend dotyczących jego twórcy - tajemniczej czarownicy zwanej Qiraji. Opowieści nocnych elfów odnośnie qiraji, oraz ich władzy nad sithilidami pokazały, jakie symbiotyczne więzi ich łączą z tą przerażającą rasą. Stało się jasne, że qiraji ponownie zamieszkały za piaskowym murem ich królestwa. Sithilidy zaczęły się gromadzić w południowych regionach Kalimdoru. Lecz nikt nie wie, jaka magiczna siła czycha za murami Ahn'Qiraj, jeżeli kiedykolwiek zostaną otwarte."

Od Geologist Larksbane w Silithusie

"To jest historia...Historia Silithus...Ahn'Qiraj...Tytanów i Starożytnych Bogów...czytam to z proroctwa C'Thuna napisanego przez Qiraji Proroka Skerama. Proroctwa, króre zapowiada kataklizm...

W czasach przed czasem, kiedy świat był jeszcze w powijakach, trwała walka pomiędzy tytanami, a niewyobrażalnym złem i siłami, szalejącymi na tej ziemi. Proroctwo nie jest jasne, czy tytani polegli, ale wszystko jednak wskazuje na to, że jednak tytani polegli. Stary Bóg poległ również - by najmniej tak sądzono.

WorldMap-AhnQirajTheFallenKingdom.jpg

Ahn'Qiraj widziane z góry podczas Beta Testów WoW:Cataclysm

Aqpreview1.jpg
Aqpreview2.jpg
Aqpreview3.jpg

World of Warcaft: Cataclysm

"Odkryta" część miasta Ahn'Qiraj zostanie przeobrażona w dostępną strefę dla wszystkich o nazwie, Ahn'Qiraj: Upadłe Królestwo. Jakiemu celowi będzie służyć, to się jeszcze okaże.

Frakcje

Populacja

Miasto Ahn'Qiraj jest zamieszkane przez pozostałości sił dawnego Imperium Qiraji. Obejmuje ono różne formy sithilidzkich owadów i insektoidów. Niektóre z głównych przedstawicieli sithilidów:

  • Gladiator Qiraji - wielki owad ze "szczypcami" u końca prawego ramienia.
  • Anubisath - wygląda jak egipski bóg Anubis, pies przypominający człowieka chodzący na tylnich nogach (głowa szakala).

Zobacz także

Więcej w Fandom

Losowa wiki