Wikia

WoWWiki

Aethas Sunreaver

2853strony na
tej wiki
Dyskusja0
Neutral
Aethas Sunreaver
Image of Aethas Sunreaver
Tytuł <Kirin Tor>
Płeć Mężczyzna
Rasa Krwawy elf (Humanoid)
Poziom 80 Elite
Klasa
  • Arcymag Kirin Tor
  • Życie
    5,040,000
    Mana
    4,407,000
    Przynależność
    Stanowisko Członek Rady Sześciu
    Lokacja
    Status Żyje

    Arcymag Aethas Sunreaver jest jednym z członków Rady Sześciu - organu rządzącego Kirin Tor. Stoi on obok Rhonina i arcymag Modery w Fioletowej Cytadeli. Dzielnica przeznaczona dla Hordy w tym mieście, Sanktuarium Sunreavera zostało nazwane na jego cześć. Wskazuje to jesto wysoką pozycję w Kirin Tor. Prawdopodobnie jest on tym, który stałsię członkiem Rady z ramienia krwawych elfów po odejściu Kael'thasa.

    Jego projekcja przebywa na Smoczym Cmentarzysku w fortecie Hordy Młot Aggmara.

    Questionmark-medium.png
    Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

    W przeciwieństwie do swej odpowiedniczki w Przymierzu Vereesy Windrunner, która należy do frakcji Srebrzysty Pakt, frakcją Aethasa jest Kirin Tor, a nie Sunreaverzy. Jest tak prawdopodobnie dlatego, że jest on członkiem Rady Sześciu, co efektywnie czyni go jednym z władców Dalaranu, podczas gdy Vereesa jest jedynie żoną Rhonina i tylko przez małżeństwo jest związana z Kirin Tor.

    Patch 3.2

    Od patcha 3.2 Aethas Sunreaver nosi tabard Sunreavera i wciąż jest sprzymierzony z Kirin Tor.

    Linki zewnętrzne

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki