Wikia

WoWWiki

Aethas Sunreaver

Dyskusja0
2640stron na
tej wiki
Neutral 32
Archmage Aethas Sunreaver
Archmage Aethas Sunreaver
Tytuł <Kirin Tor>
Rasa Blood elf (Humanoid)
Poziom 80 Elite
Klasa Arcymag Kirin Tor
Health
5,040,000
Mana
4,407,000
Przynależność
Stanowisko Członek Rady Sześciu
Lokacja

Arcymag Aethas Sunreaver jest jednym z członków Rady Sześciu - organu rządzącego Kirin Tor. Stoi on obok Rhonina i arcymag Modery w Fioletowej Cytadeli. Dzielnica przeznaczona dla Hordy w tym mieście, Sanktuarium Sunreavera zostało nazwane na jego cześć. Wskazuje to jesto wysoką pozycję w Kirin Tor. Prawdopodobnie jest on tym, który stałsię członkiem Rady z ramienia krwawych elfów po odejściu Kael'thasa.

Jego projekcja przebywa na Smoczym Cmentarzysku w fortecie Hordy Młot Aggmara.

Questionmark-medium
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda.Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

W przeciwieństwie do swej odpowiedniczki w Przymierzu Vereesy Windrunner, która należy do frakcji Srebrzysty Pakt, frakcją Aethasa jest Kirin Tor, a nie Sunreaverzy. Jest tak prawdopodobnie dlatego, że jest on członkiem Rady Sześciu, co efektywnie czyni go jednym z władców Dalaranu, podczas gdy Vereesa jest jedynie żoną Rhonina i tylko przez małżeństwo jest związana z Kirin Tor.

Patch 3.2

Od patcha 3.2 Aethas Sunreaver nosi tabard Sunreavera i wciąż jest sprzymierzony z Kirin Tor.

Linki zewnętrzne

Więcej od Wikii

Losowa wiki