Fandom

WoWWiki

Aesir

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Aesir (co można tłumaczyć jako "burzowi giganci") to platynowoskórzy giganci, którzy często tworzyli oceany i niebiosa, jak również jeden z podgatunków tytanów. Ich żywiołem są burze, mróz i woda. Są oni bardzo płochliwi, kryją się przed śmiertelnikami i nie chcą zakłócać delikatnej równowagi natury. Ich bezpośrednimi dziećmi są górscy giganci i morscy giganci, których stworzyli, by im pomogli rzeźbić wysokie szczyty i oceany świata. Są oni silniejsi, mądrzejsi i zwinniejsi niż inne podgatunki tytanow. Mają również połączenie z żywiołami powietrza i wody.

Wydaje się nie być zbiegiem okoliczności, że aesir są również stwórcami górskich i morskich gigantów, gdyż noszą oni imię "burzowych gigantów" w ich rodzimym języku Tytanów. Góry i morza są znane z wielkich burz i są częścią procesu je tworzącego. Ich sfera mocy obejmująca burze, mróz i wodę, jak również połączenie z żywiołami powietrza i wody, dopełnia schematu.

Znani aesir

Burzowi giganci?

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Czy stworzeni z krwi i kości burzowi giganci mogą być aesirami, którzy pogrążyli się w Klątwie Ciała?

Mit

Æsowie (Wymawiane również jako Asowie bądź Azowie) to jeden z dwóch panteonów bogów w mitologii nordyckiej. Drugim drzewem są Wanowie. Sławnymi/dobrze znanymi bogami spośród Æsów są Odyn i Thor.

Więcej w Fandom

Losowa wiki