Fandom

WoWWiki

7th Legion

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

7legion.jpg

Główną bazą Siódmego Legionu jest Fort Wintergarde

Siódmy Legion to grupa weteranów Przymierza, którzy walczyli w dawnych wojnach, a obecnie skupiają się na zniwelowaniu zagrożenia ze strony Naxxramas na Smoczym Cmentarzysku.

Poniższy cytat Wysokiego Dowódcy Halforda Wyrmbane'a, jednego z przywódców Legionu przebywającego w Forcie Wintergarde, opisuje naturę Siódmego Legionu:

W dolinach i na szczytach Góry Hyjal, wśród ruchomych piasków Silithus, przeciwko ponurym armiom Legionu - tam walczyliśmy. Jesteśmy bezimiennymi, pozbawionymi twarzy synami i córkami Przymierza. Dzięki Światłu i potędze Przymierza, my zadaliśmy pierwszy cios i nasz ostatni cios będzie tym, co nasi wrogowie zobaczą na końcu.
Jesteśmy Siódmym Legionem.

Powyższe stwierdzenie może wskazywać, że Siódmy Legion może być jedną z najbardziej elitarnych jednostek wojskowych Przymierza, która brała udział w bitwach od czasów Bitwy o Górę Hyjal, a może nawet wcześniej. Ich zgrupowanie podczas Bitwy Ruchomych Piasków nosiło nazwę Siły Kalimdoru. Dawmi członkowie Siły Kalimdoru, Diuk August Forehammer, Wysoka Dowódczyni Lynore Windstryke oraz Wysoki Lord Leoric von Zeldig przeżyli, by obecnie toczyć boje w Northrend.

Rangi i klasy

Zobacz również

Inspiracje

Prawdopodobne jest czerpanie inspiracji do stworzenia Siódmego Legionu niemiecką dywizją pancerną marszałka Rommla, zwaną Siódmą Dywizją, bądź Dywizją Duchów, działającą podczas Drugiej Wojny Światowej. Dywizja Rommla zyskała wielką sławę dzięki nietuzinkowej taktyce, szybkim manewrom i nietypowym metodom działania podczas inwazji na Francję w 1940 roku. Nawet niemiecki sztab generalny nie mógł nadążyć za jej ruchami, stąd nazwano ją "Dywizją Duchów".

Więcej w Fandom

Losowa wiki