FANDOM

  Stub To jest dopiero zalążek artykułu - wymaga gruntownego uzupełnienia i rozbudowania. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Klasy IconSmall DemonHunter IconSmall Deathknight IconSmall Druid IconSmall Hunter IconSmall Mage IconSmall Monk IconSmall Paladin IconSmall Priest IconSmall Rogue IconSmall Shaman IconSmall Warlock IconSmall Warrior
Opis klasy Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zaczynając: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Taktyki: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Rasy grywalne: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zadania: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Umiejętności: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Talenty: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Glify: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Nauczyciele: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zestawy zbrój: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Poradnik PvE: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Poradnik PvP: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Użyteczne Makra: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Hale Klasowe: Dh Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr

OD KWASU ACETYLOSALICYLOWEGO: TŁUMACZĘ, PROSZĘ NIE RUSZAĆ

The demon hunter is the second hero classin World of Warcraft. Demon hunters start at level 98[1]; at the end of their starting experience they will have reached level 100 and can delve immediately into Legioncontent. They use fury for their abilities. While in lore, any race can become a demon hunter, in World of Warcraft: Legion, the demon hunter class is only available to night elves and blood elves. They are able to wield warglaives, fist weapons, one-handed axes, and one-handed swords, and they wear cloth and leather armor.

Each player account is only allowed one demon hunter per realm and the player must have a level 70 character already on that realm.[2]

The demon hunter character's story begins 10 years prior to the events of World of Warcraft: Legion. It is revealed that Illidan sent his elite demon hunters through a portal to the Legion world of Mardum prior to his defeat within the Black Temple. Players progress through this area, and when they return triumphantly to Outland, they are captured by the Wardensand imprisoned within the Vault of the Wardens. They are awoken by their desperate jailers during the Legion's third invasion.

Łowca Demonów jest drugą klasą heroiczną w World of Warcraft. Łowcy demonów zaczynają na poziomie 98, a na końcu swojego ,,wprowadzenia" uzyskują poziom 100, dzięki czemu mogą od razu zacząć wątek z dodatku Legion. Zasobem ich umiejętności jest Furia. W lore Warcrafta każda rasa może zostać Łowcą Demonów, natomiast w World of Warcraft: Legion klasa Łowcy Demonów dostępna jest tylko dla Nocnych Elfów oraz Krwawych Elfów.